Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است گفت: مطب‌ها نوبت‌دهی تلفنی به بیماران را در کنترل بیماری کرونا مورد توجه قرار دهند.

علیرضا مدرکیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تعدادی از اعضای جامعه پزشکی همدان مانند دیگر اقشار جامعه درگیر بیماری کرونا شده‌اند اظهار کرد: خوشبختانه حال تمام پزشکان درگیر این بیماری خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پزشکان مبتلا دوره نقاهت یا قرنطینه را طی می‌کنند و خوشبختانه هیچ کدام بدحال نیستند.

رئیس نظام پزشکی همدان با اشاره به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها گفت: با همکاران پزشک صحبت کرده‌ایم و اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته تا دستورالعمل‌های لازم را در مطب‌ها رعایت کنند.

وی بیان کرد: وقتی بعد از ایام عید حساسیت در جامعه نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها کم شد به تبع مطب‌ها نیز تحت تاثیر قرار گرفتند و حجم بالایی پذیرش داشتند و مراجعات مردم نیز افزایش داشت اما بعد از  گسترش بیماری دستورالعمل‌های دیگری تعریف شد تا کنترل لازم صورت گیرد.

مدرکیان با بیان اینکه به منظور مهار بیماری کرونا از مطب‌ها خواسته‌ایم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند گفت: از آنها خواسته‌ایم نوبت‌‌دهی به بیماران را تلفنی کنند.

وی با اشاره به اینکه به پزشکان نامه‌ای ارسال کرده‌ایم و از آنها خواسته‌ایم حتما یک خط ارتباط تلفنی یا اینترنتی داشته باشند تا مردم بتوانند از این طریق نوبت‌گیری را انجام دهند گفت: این طرح هنوز به طول کامل اجرایی نشده چون اخیرا شروع به کار کرده‌ایم.

رئیس نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه مشاوره‌های پزشکی که در ایام نوروز فعال شده بود، مجدد راه‌اندازی شده تا پزشکان که مایل هستند، مشاوره مجازی دهند و تردد به مطب‌ها به حداقل برسد خاطرنشان کرد: داشتن ماسک از سوی مراجعه‌کنندگان به مطب‌ها، پذیرش بیمار بدون همراه، وجود وسایل حفاظتی نظیر وسایل ضدعفونی‌کننده و تعبیه روشویی‌ها در این مراکز درمانی تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی مشکلات موجود این است که برخی از رشته‌ها در همدان تک تخصص هستند یا متخصصین آن کم هستند و به همین دلیل پزشکان این رشته‌ها مراجعات زیادی دارند گفت: اگر به این پزشکان بگوییم مراجعات خود را کم کنند متخصص دیگری نیست یا کم است که مردم به آنها مراجعه کنند و از طرفی اگر بخواهیم این پزشکان با شرایط عادی پذیرش کنند با حجم بالایی از مراجعات مواجه خواهند شد.

مدرکیان تصریح کرد: البته طی دو هفته اخیر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی شرایط بهتری نسبت قبل در این مراکز و نیز سایر مطب‌ها مواجه هستیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان مطب ها رئیس نظام پزشکی همدان پزشکی همدان مطب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!