Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت خاکریزآب گفت: قطعه یک پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان تکمیل شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حبیب پوش پارس از تکمیل قطعه یک پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان به طول 840 متر خبر داد و گفت: این قطعه که به صورت باکس بتنی با ابعاد ۲۵۰ در ۳۰۰ سانتیمتر مربع احداث شده و در بخش حدفاصل رودخانه کن تا خیابان خلیج فارس قرار دارد و به تازگی آماده بهره‌برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه نیز عنوان کرد: عملیات حفاری قطعات 2 و 3 (مجموعاً به طول حدود ۴۱۶۰ متر) پیشرفت 90 درصدی دارد و عملیات لوله‌گذاری همزمان با پیشرفت عملیات حفاری در حال انجام است.  

مدیرعامل شرکت خاکریزآب با بیان این‌که عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است، تأکید کرد: تکمیل مقاطع مختلف اجرایی پروژه در پاییز سال جاری نقش به‌سزایی در رفع آب‌گرفتگی بزرگراه آزادگان و معابر محدوده منطقه 18 خواهد داشت.

گفتنی است پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده بزرگراه آزادگان شامل 3 قطعه اجرایی و به طول کلی 6 هزار و 894 متر است که شامل 2 بخش احداث کانال بتنی به طول 3 هزار و 680 متر و اجرای تونل و لوله‌گذاری به طول 3 هزار و 214 متر است و با بهره برداری از آن روان‌آب‌های این محدوده از شهر تهران به رودخانه کن منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/4105

منبع: آنا

کلیدواژه: بزرگراه آزادگان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضل ترافیکی در غرب تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه معضل ترافیکی چندین ساله در تهران حل خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب صد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس راهور تهران بزرگ، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و پوریافر شهردار؛ منطقه 21 برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه از نظر حجم و وسعت شاید به اندازه یک تقاطع نباشد اما یک معضل ترافیکی در غرب تهران را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام انجام شده در تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری تصریح کرد: تبدیل دو لاین به سه لاین در این مسیر شرایط بهتری را برای تردد وسایل حمل و نقل ایجاد خواهد کرد، همچنین این اقدام ایمنی را به همراه خواهد داشت.

صداقتی ادامه داد: سال گذشته 3 روز بزرگراه شهید لشگری به دلیل اقدامات مرمت‌سازی بسته شده بود همچنین امروز تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان انجام شد که این کار می‌تواند باعث افزایش عمر مفید آسفالت در این محدوده باشد.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره هزینه انجام شده در قالب پروژه‌های امروز گفت: بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه‌ پروژه‌های اشاره شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران