Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جبهه پایداری طی پیامی درگذشت سردبیر روزنامه جام‌جم ار تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام تسلیت مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری به  مناسبت درگذشت روح‌الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم به شرح زیر است: 

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 

▪️إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ▪️ 

از شنیدن خبر درگذشت مرحوم روح‌الله‌ رجایی سردبیر روزنامه جام‌جم شدیدا متاثر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دست دادن خبرنگارانی که سال‌ها با سرلوحه قرار دادنِ شرافت رسانه‌ای، برای تعالی افکار عمومی زحمت کشیده‌اند، مایه خسران است.

فقدان این خبرنگار مجاهد را خدمت خانواده محترم، دوستان، و همچنین خدمت اهالی فرهنگ و رسانه تسلیت عرض کرده، از درگاه پروردگار متعال برای این عزیز از دست رفته مغفرت و برای بازماندگان صبر خواستارم.

مرتضی آقاتهرانی

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جم جبهه پایداری خانواده سردبیر روزنامه جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان غالبا صاف است که از بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پایداری هوا تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش‌بینی نشده است و تا روز سه‌شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری