Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک صربستانی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است شاگردان سولسشایر باید روی دو بازی باقیمانده‌شان در لیگ برتر انگلیس تمرکز کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمانیا ماتیچ معتقد است او و هم‌تیمی‌هایش باید شکست 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) مقابل چلسی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس و کنار رفتن از دور این رقابت‌ها را به دست فراموشی بسپارند و روی دو بازی پایانی خود در لیگ برتر با تیم‌های وستهام و لسترسیتی جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اولگنار سولسشایر با قبول شکست شب گذشته مقابل چلسی در ورزشگاه ومبلی، روند 19 بازی بدون شکست‌شان قطع شد.

هافبک صربستانی شیاطین سرخ در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: من حدود سه سال است که در منچستریونایتد هستم و هر بار که در ومبلی بازی می‌کنم، بازی خاصی برایم است، از این رو فرقی نمی‌کند که حریف مقابل ما چه تیمی باشد. همیشه البته وقتی مقابل چلسی قرار می‌گیرم، احساساتی وجود دارد، چون تیم سابقم است، اما بابت این شکست ناامید شدیم.  

وی افزود: ما می‌خواستیم به فینال برسیم، اما چلسی سه گل زد و شایسته صعود به فینال بود، بنابراین ما باید از حالا روی بازی با وستهام تمرکز کنیم. باید در آن بازی به پیروزی برسیم. از حالا روی بازی با وستهام تمرکز خواهیم کرد و پس از بازی در رختکن هم کمی در این مورد صحبت کردیم. سه روز دیگر ما چالشی دیگر در پیش داریم و باید هر چه سریع‌تر خودمان را برای آن بازی ریکاوری کنیم.

نارضایتی سولسشایر از اشتباهات فاحش دخه‌آ مقابل چلسی

ماتیچ صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: ما همیشه به دنبال رسیدن به پیروزی هستیم و این دقیقاً همان کاری بود که سعی کردیم در این بازی انجامش دهیم، اما فوتبال همین است و شما همیشه نمی‌توانید به پیروزی برسید. گاهی اوقات روز شما نیست و نمی‌توانید خوب بازی کنید و چنین اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما ما می‌دانیم که برای چه چیزی بازی می‌کنیم، از این رو در آینده نباید اجازه دریافت سه گل آن هم به این شکل را بدهیم. اطمینان دارم که از این بازی درس خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر جام حذفی انگلیس تیم فوتبال چلسی انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس بیشتر بخوانید... ماتیچ پس از تمدید قرارداد: منچستریونایتد تیم هیجان‌انگیزی است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر جام حذفی انگلیس تیم فوتبال چلسی انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس اولگنار سولسشایر جام حذفی انگلیس چلسی منچستریونایتد مقابل چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و برنلی عصر _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

آنتونی در دقیقه ۷۹ برای منچستریونایتد و زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی برای برنلی گلزنی کردند.

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی کد خبر 748528

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم