Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس راشاد، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با رایزنی‌های انجام شده از سوی نماینده مردم زنجان، یک هزار واحد مسکونی ارزان قیمت از سوی بنیاد مستضعفان در زنجان احداث می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شورای اسلامی شهر زنجان با بخش‌های دولتی و غیر دولتی در خصوص ساخت مسکن ارزان قیمت همراهی و تسهیل‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه با صحبت " طاهری" نماینده مردم زنجان و طارم با رئیس بنیاد مستضعفان کشور قرار است زمین مورد نیاز برای احداث مسکن ارزان قیمت متعلق به بنیاد مستضعان در اختیار ساخت مسکن در زنجان قرار گیرد، افزود: با کمک شرکت‌های فعال از جمله شرکت جهاد نصر عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در زنجان   آغاز می‌شود.   این مسئول بیان داشت: جلسات مقدماتی تشکیل و طرح این پروژه تعریف شده است و قرار است آخرین جلسه هماهنگی آن، این هفته برگزار و به بنیاد مستضعفان ارسال شود.   رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه این واحدها در اختیار اقشار کم درآمد قرار می‌گیرد، افزود:  شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان تسهیل‌گر در این پروژه فعالیت می‌کند.   راشاد از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن در قالب شهرک شهر در زنجان از سوی جهاد نصر خبرداد و گفت: این پروژه در ضلع شرقی گلشهر در قالب پروژه یک هزار و 299 واحدی برای تامین مسکن اجرایی می‌شود.   وی با اشاره به اینکه این پروژه در فازهای هفت، هشت و نه اجرایی می‌شود، ادامه داد: پل‌های لازم احداث و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.   این مسئول بیان داشت: شرکت جهاد نصر تا 5 هزار واحد مسکونی را در زنجان برای نیازمندان احداث می‌کند که پروژه‌های آن تعریف شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر زنجان بنیاد مستضعفان ارزان قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود