Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@02:07:10 GMT

کتاب «دهه شصت مظلوم» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۷۲۷۵

کتاب «دهه شصت مظلوم» منتشر شد

کتاب «دهه شصت مظلوم» در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شناساندن حوادث تعیین کننده این دهه و جلوگیری از تحریف و جابجایی جایگاه شهید و جلّاد، پژوهش، تبیین و عرضه شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «برادران و خواهران عزیز دهه ۶۰، یک دهه مظلوم است؛ دهه تعیین کننده در سرنوشت ایران و ایرانی، دهه فوق‌العاده مهم و حساس و در عین حال ناشناخته و اخیراً به وسیله برخی از بلندگوها و صاحبان بلندگوها مورد تهاجم؛ دهه ۶۰ را مورد تهاجم قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهه ۶۰، دهه آزمون‌های بزرگ و دهه پیروزی‌های بزرگ است.» امام خامنه‌ای ۱۴/۳/۱۳۹۶

کتاب «دهه شصت مظلوم» در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شناساندن حوادث تعیین کننده این دهه و جلوگیری از تحریف و جابجایی جایگاه شهید و جلّاد، پژوهش، تبیین و عرضه شده است.

در این کتاب ۱۶ حادثه مهم و حساس مورد بررسی قرار گرفته است و مؤلف سعی کرده با توجه به منابع موجود خودی‌ها و غیرخودی‌ها، واقعیت‌های این حوادث را بطور دقیق و در عین حال روان، تحقیق، تدوین و ارائه دهد.

حوادث مهمی چون نخست وزیری مهندس بازرگان و فرجام نهضت آزادی، تعیین قانون اساسی و مواضع گروه‌ها و شخصیت‌ها و بازنگری آن، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پی‌آمدهای آن تا قرارداد الجزایر، آشوب‌ها و کودتاهای داخلی و نقش گروه‌ها و برخی شخصیت‌ها در آنها، بنی‌صدر و حوادث مهم دوره ریاست جمهوری او، ترورها و تروریست‌های دهه ۶۰ از جمله فرقان و منافقین و عملیات فروغ جاویدان و مرصاد، جنگ تحمیلی از آغاز تا چرایی ادامه آن بعد از فتح خرمشهر و سرانجام آن، سرگذشت قائم مقام تحمیلی و مسئله اعدام منافقین در سال ۶۷، نخست وزیری میرحسین موسوی و مسائل مربوط به این دوره، چگونگی انتخاب رهبر جدید انقلاب اسلامی بعد از رحلت حضرت امام خمینی، در این کتاب بررسی شده‌اند.

این کتاب توسط سعید میرزایی پژوهش و تألیف شده و توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در ۶۲۸ صفحه و با قیمت ۶۵ هزار تومان عرضه شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۶۹۹۵۸ ـ ۶۶۴۱۱۱۵۱ ـ ۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید میرزایی دهه ۶۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، خط حزب‌الله در این شماره به مناسبت بیانات روز ۱۲ اردیبهشت رهبر انقلاب، در گزارشی به بررسی خیزش دانشجویان آمریکایی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین در ماجرای جنگ غزه پرداخته است.

 بازخوانی توصیه‌های رهبر انقلاب به معلمان و مسئولان آموزش و پرورش درباره لزوم «علم‌آموزی و تربیت انقلابی» از دیگر بخش‌های این شماره است.

 همچنین، خط حزب‌الله از تأکید رهبر انقلاب بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی خبر داده است.

شماره‌ این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر معلم شهید حضرت آیت‌الله حاج شیخ مرتضی مطهری تقدیم شده است.
  انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا
  • ببینید | روایت یک خبرنگار از دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان
  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب