Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: تثبیت انقلاب اسلامی، ارائه الگوی مقاومت، مدیریت جهادی و نهادینه کردن جمله «ما می توانیم» از جمله دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به غنای بیش از حد گنج دفاع مقدس هرچقدر کار کنیم باز هم قطره‌ای از دریاست و بنده امروز در نزد شهدا سر افکنده و شرمنده هستم که در حفظ آثار،تبیین و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نه تنها در استان  لرستان بلکه در کشور عقب ماندگی زیادی داریم و نسبت به شهدا کوتاهی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در استان لرستان  شاید کمتر از 40 کتاب دفاع مقدس داشته باشیم افزود: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشف و صیانت از دفاع مقدس است و باید حقیقت دفاع مقدس را کشف و ارزش ها را نشر بدهیم. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: همه ما مدیون  دفاع مقدس در حفظ تمامیت ارضی هستیم چرا که در طول تاریخ در جنگ‌های مختلف همواره بخشی از کشور را از دست داده‌ایم ولی در 8 سال دفاع مقدس علی‌رغم اینکه تنها جنگی بود که با همه قدرت‌های جهان بود رزمندگان و شهدا تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند. 

روایتی از «رزمایش همدلی» مردم از نبرد دفاع مقدس تا نبرد کرونا+عکسمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امسال افتتاح می‌شوداعتباری در بودجه امسال برای احداث موزه دفاع مقدس گیلان در نظر گرفته شود

وی بیان کرد: تثبیت انقلاب اسلامی، ارائه الگوی مقاومت، مدیریت جهادی و همچنین نهادینه کردن جمله «ما می توانیم» از جمله دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس است؛ جمله ما می‌توانیم اولین بار در دفاع مقدس تثبیت شد و اگر بتوانیم این جمله را در همه عرصه‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی نهادینه کنیم بسیار موفق خواهیم شد ولی متاسفانه مشکل این است که ما نمی‌خواهیم این جمله را نهادینه کنیم. 

سردار کشکولی گفت: استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس به عنوان پشتیبان  جنگ همواره مورد حمله موشکی دشمنان قرار می‌گرفت و با داشتن 6 هزار و 300شهید حرف برای گفتن زیاد دارد در همین راستا مدیر جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در استان کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. 

وی تصریح کرد: در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید حقایق کشف شود و مرزبندی نداشته باشم و به گفته شهید صیاد شیرازی ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.

انتهای پیام/645/ت

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان نیازمند بودجه ملی است فاز نخست موزه دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس افتتاح می‌شود دومین هنرواره حبیب به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشر ارزش های دفاع مقدس موزه دفاع مقدس سال دفاع مقدس دفاع مقدس استان لرستان حفظ آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است