Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کار خوانش جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی توسط تیمی ۲۰ نفره از کارشناسان بین المللی در فرانسه آغاز شد. تاریخ انتشار: 15:21 - 30 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۹۲۸۲

خبرگزاری میزان – یک تیم بین المللی، خوانش جعبه سیاه هواپیمای مسافربری «بوئینگ» ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین را در «پاریس»، پایتخت فرانسه، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «journal-aviation و رویترز»، تیم بین المللی ۲۰ نفره کارشناسان، کار خود را برای تجزیه و تحلیل جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی، آغاز کردند.

دفتر تحقیق و بررسی فرانسه (BEA) این خبر را تایید کرد.

 بیشتر بخوانید:  آغاز خوانش جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی از روز دوشنبه  ادعای آمریکا در مورد حضور در روند تحقیقات پیرامون هواپیمای اوکراینی

تیم بین المللی تحلیلگر جعبه سیاه هواپیمای مذکور شامل کارشناسانی از ایکائو، انگلیس، کانادا، اوکراین، سوئد، فرانسه و آمریکاست.

در همین حال «ولادیمیر زلنسکی»، رییس جمهور اوکراین روز دوشنبه، ۳۰ تیر، ضمن استقبال از تحویل جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی گفت «کارشناسان اوکراینی در رمزگشایی و خوانش این جعبه سیاه در کنار کارشناسان فرانسوی، آمریکایی و کانادایی خواهند بود.»

پیشتر وزیر خارجه کانادا و مقام‌های حمل و نقل این کشور خبر آغاز خوانش را اعلام و گزارش‌های بیشتر در این مورد را به پس از انجام عملیات موکول کرده بودند.

دادستان نظامی استان تهران نیز پیش از این از آغاز عملیات خوانش جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی با حضور نماینده دادسرای نظامی خبر داد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین که در تاریخ ۱۸ دی ماه سال گذشته از تهران عازم کی‌یف بود، بر اثر خطای انسانی مورد هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی حوادث بین الملل هواپیمای اوکراینی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی خوانش جعبه سیاه هواپیمای بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است

کودکان بومی اوکراین همیشه حاضر نیستند اوکراین را دوست داشته باشند، حتی در آن سوی اقیانوس. ویکتوریا اسپارتز، تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره ایالات متحده که در اوکراین به دنیا آمده است، با تخصیص کمک به کی یف مخالفت کرد. 

آسوشیتدپرس با استناد به منابع خود گزارش داد این نماینده کنگره از همکارانش خواست که به جای عملیات خارجی، کنترل بهتری بر سرمایه‌های آمریکایی داشته باشند. اکنون هر دو بخش کنگره آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) بیشتر مشغول آماده سازی و واگذاری بسته کمکی که اخیرا برای اوکراین تصویب شده، هستند.

اسپارتز برای تأکید بر تمرکز خود بر مسائل آمریکا اخیراً اظهار داشت که برای محافظت از مردم آمریکا احساس "مسئولیت" می‌کند. این سیاستمدار در تفسیر خود درباره وضعیت کنونی تاکید می‌کند که امنیت مرز‌های خارجی باید اولویت بالاتری برای کنگره باشد.

او اخیرا گفته ظاهراً باید همیشه از اوکراین حمایت کند. اما این درست نیست، زیرا او معتقد است که ۶۱ میلیارد دلار اختصاص داده شده به اوکراین هدر خواهد رفت.

قانونگذاران واشنگتن به تازگی بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین تصویب کردند. ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک نظامی به ارزش یک میلیارد دلار برای اوکراین است. این بسته کمک‌های نظامی نخستین بخش از لایحه کمک‌های تخصیص یافته از سوی کنگره به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به کی یف است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟