Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از اعطای وام بدون بهره با تنفس یک ساله برای مربیان ورزشی خبر داد. تاریخ انتشار: 15:50 - 30 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۹۳۰۳

خبرگزاری میزان - امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، با اشاره به وضعیت معیشتی مربیان ورزشی پس از شیوع ویروس جدید اظهار داشت: از اسفند با تعطیلی ورزشگاه‌ها درآمد مربیان به نزدیک صفر رسیده است، به همین دلیل وام‌هایی با بهره صفر درصد و با تنفس یک ساله برای مربیان تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی درباره میزان زیان ناشی از تعطیلی اماکن ورزشی زیرنظر شهرداری تهران گفت: خسارت مستقیم شهرداری تهران از محل مجموعه‌های ورزشی ماهیانه ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به اقدامات حمایتی شهرداری از باشگاه‌داران اشاره کرد و گفت: سازمان ورزشی شهرداری تهران نخستین سازمانی بود که خبر صفر شدن حق‌الاجاره ماهانه بخش خصوصی فعال در مجموعه برون‌سپاری شهرداری و توقف وصول چک‌های پرداختی اجاره را اعلام کرد.

محسنی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد پس از بازگشایی فعالیت‌های ورزشی، بالاترین استقبال از باشگاه‌ها تنها ۱۵ درصد بوده است و ۸۵ درصد از شهروندان به دلیل نگرانی هنوز به اماکن ورزشی مراجعه نکرده‌اند. یعنی با وجود اینکه اجاره ماهانه این باشگاه‌ها دریافت نمی‌شود، اما سرمایه‌گذاران این بخش‌ها خسارت مالی را متحمل شده‌اند.

وی درباره حمایت‌های شهرداری برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در مجموعه‌های ورزشی تهران خاطرنشان کرد: مصوبه‌ای در هیئت مدیره سازمان ورزش تصویب شده است که نوید خوبی برای شرکای تجاری ما در بخش خصوصی است. بر اساس این مصوبه، سپرده افرادی که امکان ادامه کار در مجموعه‌های ورزشی شهرداری را ندارند می‌توانند سپرده‌هایی که نزد سازمان ورزش دارند را عینا پس بگیرند. این در حالی است که بر اساس قانون تجارت باید سپرده آنها ضبط شود.

بیشتر بخوانید: حمایت شهرداری تهران از توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری سازمان ورزش شهرداری تهران سازمان ورزش شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها