Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بیرجند در اطلاعیه‌ای زمان تخلیه اتاق‌های خوابگاه‌های این دانشگاه را ۱۱ مرداد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره امور دانشجویی دانشگاه بیرجند در اطلاعیه‌ای آخرین مهلت دانشجویان برای تخلیه اتاق‌های خوابگاه‌های این دانشگاه را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه دانشجویان از امروز تا ۱۱ مرداد فرصت دارند برای تخلیه اتاق‌های خود در ساعات اداری به خوابگاه‌های این دانشگاه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ۱۲ مرداد به منظور اقدامات بهداشتی و همچنین انجام تعمیرات سالانه پلمپ کمد‌ها باز شده و وسایل باقیمانده پس از بسته بندی به انبار خوابگاه منتقل خواهد شد.

مالکان وسایلی که از این طریق به انبار منتقل شود، می‌توانند از ۱۵ تا ۳۱ شهریور برای تحویل وسایل خود به انبار دانشگاه مراجعه کنند.

این اطلاعیه به دلیل لغو مراجعه حضوری برای برگزاری دروس عملی و تصمیمات جدید دانشگاه برای تخلیه خوابگاه‌ها صادر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بیرجند تخلیه خوابگاه تعطیلی دانشگاه تخلیه اتاق برای تخلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد