Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از ساکنان ذی قار خواستار برکناری قائم مقام دادگستری هستند و دست به اعتراض زدند. برخی از کارمندان اداره برق این شهر نیز تحصن کرده و پرداخت حقوق خود را خواستار شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ساکنان شهر «سوق الشیوخ» در استان «ذی قار» (جنوب شرق عراق) خواستار برکناری قائم مقام دادگستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری «شفق نیوز» گزارش داد که شماری از ساکنان در اعتراض به عملکرد قائم مقام دادگستری ذی قار، خیابانها را بستند و چند حلقه لاستیک به آتش کشیدند.

خبرنگار شفق نیوز از سوق الشیوخ خبر داد که شماری از معترضان با رانندگانی که قصد عبور از خیابانهای بسته را داشتند، به شدت مشاجره کلامی داشتند.

همزمان با این اعتراضات، کارمندان اداره برق ذی قار نیز ضمن برگزاری تظاهرات، این اداره را در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و مزایای خود بستند.

معترضان می‌گویند که حقوقشان شش ماه است که پرداخت نشده است.

«ناظم حمید الوائلی» استاندار ذی قار شنبه هفته جاری، با صدور دستوری، چهار مسئول برجسته را برکنار کرد و استعفای پنجمین مسئول را نیز پذیرفت.

استانهای مرکزی و جنوبی عراق از چند روز پیش، در اعتراض به قطعی برق، دست به تظاهرات زده‌اند. کارکنان و کارمندان برخی از ادارات نیز به خاطر عدم دریافت حقوق خود، اعتراضاتی برگزار کرده‌اند.

انتهای پیام/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ذی قار عراق تظاهرات ذی قار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم

شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز سه شنبه به مسجدالاقصی تعرض کردند.

به گزارش مشرق، امروز سه شنبه شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی، شهرک نشینان صهیونیست در این تعرضات اقدام به برگزاری مناسک تحریک آمیز تلمودی کردند.

در همین رابطه، وزارت اوقاف فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کردند میزان تعرضات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی طی یک هفته اخیر همزمان با عید یهودی پسح، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایشی ۲۶ درصدی داشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • (ویدئو) ساکنان تالاب‌های افسانه‌ای عراق از خشکسالی می‌ترسند
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام