Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:46:44 GMT

عابدزاده نتوانست به روند خوبش ادامه دهد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۸۳۶۵

عابدزاده نتوانست به روند خوبش ادامه دهد

تیم فوتبال ماریتیمو در هفته سی و سوم لیگ پرتغال مقابل ویتوریا گیمارش شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بامداد امروز (دوشنبه) در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، ماریتیمو در خانه ویتوریا گیمارش به میدان رفت که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. امیر عابدزاده لژیونر ایرانی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت، ولی نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و در نهایت شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریتیمو با این شکست با ۳۸ امتیاز در رده دوازدهم ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماریتیمو امیر عابدزاده امیر عابدزاده لیگ برتر پرتغال ماریتیمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا فرداشب به مصاف بایرلورکوزن خواهد رفت. رم بازی رفت را با شکست 2-0 پشت سر گذاشته بود.

در آستانه این بازی، میله اسویلار، دروازه‌بان رم، همراه دانیله ده‌روسی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اسویلار در‌ پاسخ به این سوال که آیا چند ماه قبل پیش‌بینی می‌کرده در چنین جایگاهی باشد، گفت: "بعد از این همه ماه که بازی‌های زیادی انجام دادم، انتظارش را داشتم. من هم مثل بقیه کارم را انجام می‌دهم و همه چیز خوب پیش می‌رود. فردا می‌خواهیم همه با هم یک بازی عالی را به‌عنوان تیم انجام دهیم."

چه احساسی داری؟

شما انتظارش را ندارید اما من برای چنین لحظه‌ای کار می‌کنم. این لحظه به لطف مربی رسیده و خوشحالم. شما فقط به عملکرد انفرادی فکر نمی‌کنید، بلکه می‌خواهم به‌عنوان یک تیم برنده شویم و این کاری است که باید انجام دهیم.

از پنالتی‌زن‌های بایرلورکوزن شناخت داری؟

بله، من از هفته گذشته پنالتی‌های آن‌ها را تماشا کردم اما فردا دوباره آنالیز می‌کنیم چون هرگز نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد.

چه جنبه‌ای در مورد بایر تو را بیشتر نگران می‌کند؟

همانطور که دیده‌اید سرعت زیادی دارند و همچنین بازیکنان آن‌ها برای مدت طولانی کنار هم بازی کرده‌اند. تیم قدرتمندی هستند و 47 بازی است که شکست نخورده‌اند اما ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین کار را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • تکرار یک حسرت؛ هری کین در بایرن مونیخ هم جام نمی‌برد
  • یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم
  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد