Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-09@09:41:30 GMT

بخشنامه تغییر نرخ‌های سود سپرده ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۸۴۶۲

بخشنامه تغییر نرخ‌های سود سپرده ابلاغ شد

امتداد -بانک مرکزی مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار برای افزایش سقف نرخ سود علی الحساب سپرده‌ها را به بانک‌ها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از فارس، بانک مرکزی بخشنامه تغییر نرخ‌های سود سپرده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه آمده است: احتراماً، به استحضار می‌رساند شـورای پـول و اعتبـار در یک‌هـزار و دویسـت و نـود و هفتمـین جلسـه مـورخ /۴/۲۴ ۱۳۹۹ با پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایـران در خصـوص نـرخ سـود علی‌الحسـاب سـپرده‌های سرمایه‌گذاری با هدف حفظ ارزش پول ملی و حصول به نرخ تورم هدف‌گذاری شده و ایجـاد ثبـات در نظـام پـولی و مالی کشور، به شرح زیر موافقت نمود:

سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی ٪١٠

سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه سه ماهه ٪١٢

سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه شش ماهه ٪١۴ 

سپرده سرمایه‌گذاری با سررسید یک سال ٪١۶

سپرده سرمایه‌گذاری با سررسید دو سال ٪١٨

با عنایت به مراتب فوق‌الذکر، خواهشمند است دستور فرمایند مراتب به قید تسریع و بـا لحـاظ مفـاد بخشـنامه شماره ۱۴۹۱۵۳/ ۹۶ مورخ ۵/۱۶ /۱۳۹۶، به تمامی واحدهای آن بانک/مؤسسه اعتباری غیربانکی ابـلاغ شـده و بـا اطلاع‌رسانی مناسب و مقتضی به سپرده‌گذاران محترم، بر حسن اجرای آن نظارت دقیق به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سپرده سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید

محسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه منابع غیررسمی خبری احتمال لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک را در تاریخ ۲۴ اردیبهشت مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: انتخابات در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد و شایعاتی که مطرح می‌شود اصلاً صحت ندارد. هیچ کسی نمی‌تواند تاریخ انتخابات را به تعویق بیندازد و ممکن نیست بر حسب حدس و گمان و ادعا انتخابات را به تعویق انداخت.

وی ادامه داد: دیروز جلسه آنلاین یک ساعته‌ای با فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد و تمامی اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ایران مورد تأیید قرار گرفتند. تا به الان هیچ مشکل و مانعی برای عدم برگزاری مجمع انتخاباتی وجود نداشته است. دو نماینده فدراسیون جهانی به ایران می‌آیند و با توجه به اینکه مدارک آنها برای کمیته ملی المپیک ارسال شده، مشکلی هم بابت اخذ ویزا برای این دو نفر ایجاد نمی‌شود. 

دبیر فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: خیریت در این است که مجمع انتخاباتی تا ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) برگزار شود. اگر شاهد لغو مجمع انتخاباتی باشیم فدراسیون جهانی از مواضعی که دارد کوتاه نخواهد آمد. نمایندگان فدراسیون جهانی با کمیته ملی المپیک جلسه برگزار کرده‌اند تا دیگر تاریخ انتخابات به تعویق نیفتد و نهایتاً ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) برای برگزاری انتخابات اعلام شده است. اتمام حجت شده و اگر در تاریخ مقرر برگزار نشود فدراسیون جهانی اقدام به تعلیق فدراسیون ایران خواهد کرد، چون به وعده‌ای که داده شده عمل نشده است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۳ با حمایت بانک ملی ایران آغاز به کار کرد
  • ادغام یا تغییر رویکرد در انتظار دانشگاه‌های کم دانشجو
  • بخشنامه جدید وزارت صمت برای طلافروشان
  • سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید
  • سپرده بلندمدت دارایی‌های پرسپولیس در بانک شهر
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است