Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکوچیچ که از بدو ورودش به ایران نتوانسته بود با دستیاران ایرانی خود ارتباط برقرار کند، امروز با بازگشت وحید هاشمیان از آلمان با وی دیدار کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگان اسکوچیچ که تاکنون از داشتن دستیار ایرانی در تیم ملی محروم بود و تلاش‌های فدراسیون نیز برای آوردن کریم باقری به روی نیمکت تیم ملی ناکام مانده بود، با بازگشت وحید هاشمیان به ایران، او با سرمربی کروات تیم ملی دیدار کرد و طرفین برنامه‌های خود را مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان که از دوران حضور ویلموتس در ایران با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و با درخواست مثبت اسکوچیچ برای ادامه همکاری مواجه شده، می‌تواند نقش مهمی در شناسایی فوتبالیست های ایرانی و ارتباط هر چه بهتر اسکوچیچ با ملی پوشان و سایر مربیان ایرانی ایفا کند. 

مهاجم سابق تیم ملی از هفته پیش رو می‌تواند در آنالیز بازی های داخلی و همچنین لژیونرهای ایرانی در خارج از کشور به اسکوچیچ کمک کند و حتی سفرهایی به استان های مختلف برای دیدن بخش زیادی از بازی ها انجام دهد.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت

‌به گزارش خبرگزاری مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

کد خبر 6091881

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان