Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@00:08:42 GMT

آلوز: نیمار می‌تواند به مسی و بارسلونا کمک کند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۸۶۷۳

آلوز: نیمار می‌تواند به مسی و بارسلونا کمک کند

مدافع پیشین بارسلونا از بازگشت نیمار به جمع آبی‌واناری‌های کاتالونیا حمایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار که در سال 2017 به حضور چهار ساله‌اش در بارسلونا پایان دادن و با شکستن رکورد نقل‌وانتقالات جهان با پرداخت شدن رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن، به این تیم فرانسوی ملحق شد، بار دیگر شایعه بازگشتش به بارسا مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه بارسلونا تابستان گذشته با همتایان خود در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مذاکراتی برسر به خدمت گرفتن نیمار داشتند، اما در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد تا این ستاره برزیلی در پارک‌دوپرنس بماند. حالا گفته می‌شود این مهاجم 28 ساله نسبت به بازگشت به نوکمپ علاقه‌من است، این در حالی است که رئال مادرید هم وضعیت او را زیرنظر دارد.

دنی آلوز که خود بین سال‌های 2008 تا 2016 عضو بارسلونا بود و با این تیم 23 قهرمانی از جمله 6 قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در گفت‌وگو با «رادیو کاتالونیا» گفت: تنها کسی که سعی کردم متقاعدش کنم تا به بارسلونا محلق شود، نیمار بود. او در آن زمان پیشنهاد قابل‌توجهی از رئال مادرید داشت و من به او گفتم اگر می‌خواهی خوشحال باشی باید به بارسلونا بیایی. آن تنها باری بود که سعی کردم کسی را برای انجام کاری متقاعد کنم.

وی همچنین در خصوص احتمال بازگشت نیمار به بارسا نیز اظهار داشت: اگر من جای نیمار بودم، بدون فکر کردن به بارسلونا بازمی‌گشتم. من هرگز فکر نمی‌کنم وقتی کسی تصمیمی می‌گیرد، دچار اشتباه شده باشد. همه می‌دانند که نیمار می‌تواند به بارسونا، مسی و تبدیل شدن دوباره این تیم به غول لالیگا و اروپا کمک کند. فوتبال حالا متعادل‌تر شده است و تیم 11 بازیکن دارد، اما وقتی شما مسی را در ترکیب دارید، درست مثل این است که 13 بازیکن در زمین دارید. درباره نیمار هم این موضوع صدق می‌کند و وقتی او در زمین باشد، درست مثل این است که تیم با 13 بازیکن بازی می‌کند.

نیمار به پرداخت 6.7 میلیون یورو به بارسلونا محکوم شد

نیمار که در پاری‌سن‌ژرمن هم کم مصدوم نشده، در سه فصل اخیر در 80 بازی برای پاریسی‌های به میدان رفته و موفق شده 69 گل‌زده به نام خود ثبت کند. او در زمان حضورش در بارسلونا هم 105 گل در 186 بازی به ثمر رسانده بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن تیم فوتبال بارسلونا لیونل مسی نیمار بیشتر بخوانید... نیمار: از بازی خشن تیم بلژیکی ترسیده بودیم/ خوشحالم که در حضور هواداران‌مان بازی کردم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پاری سن ژرمن تیم فوتبال بارسلونا لیونل مسی نیمار پاری سن ژرمن بارسلونا لیونل مسی نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!