Web Analytics Made Easy - Statcounter

استانبول باشاک شهیر برای اولین بار موفق به کسب قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه شد، اما جشن قهرمانی این تیم حواشی زیادی به همراه داشت.

استانبول باشاک شهیر در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل 2019/20 سوپر لیگ ترکیه قهرمانی اش در این رقابت ها را قطعی کرد.

به گزارش طرفداری، حضور پسر رجب طیب اردوغان در جشن قهرمانی استانبول باشاک شهیر جنجال ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانبول باشاک شهیر که در میان تیم‌های قدرتمند شهر استانبول مانند گالاتاسارای، بشیکتاش، فنرباحچه و کاسیم پاشا از قدمت کمتری برخوردار است و ۳۰ سال قبل توسط شهرداری استانبول تاسیس شده است، یکشنبه شب با پیروزی مقابل کایسری سپور برای اولین بار عنوان قهرمانی سوپر لیگ ترکیه را از آن خود کرد.

مهمترین حاشیه قهرمانی این تیم، حضور بلال اردوغان پسر رئیس جمهور ترکیه در کنار مدیران باشگاه باشاک شهیر بود که در رسانه های ترکیه سر و صدای زیادی به راه انداخت. در چارت مدیریتی این باشگاه، نفراتی نزدیک به رجب طیب اردوغان و حزب سیاسی او یعنی عدالت و توسعه حضور دارند که مهمترین چهره در این بین گوکسل گوموشداع (رئیس باشگاه باشاک شهیر و شهردار سابق استانبول) است.

حضور بلال اردوغان در جشن قهرمانی استانبول باشاک شهیر

پیش از این نیز اردوغان با پوشیدن لباس این تیم به ورزشگاه رفت و یکی از دیدارهای استانبول باشاک شهیر را از نزدیک به نظاره نشست.

گوکسل گوموشداع رییس باشگاه استانبول باشاک شهیر در جشن قهرمانی این تیم

لازم به ذکر است هدایت استانبول باشاک شهیر در اختیار اوکان بوروک ملی پوش سابق تیم ملی ترکیه است، که سال های درخشانی در خط هافبک گالاتاسارای سپری کرد و سه فصل نیز عضو اینتر بود.

اوکان بوروک سرمربی جوان استانبول باشاک شهیر

بیشتر بخوانید:

استانبول باشاک شهیر قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد

سهمیه لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 | با وضعیت فعلی لیگ ها، کدام باشگاه ها سهمیه می گیرند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استانبول باشاک شهیر جشن قهرمانی لیگ ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «انجو کچلی» سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سفر «رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهور ترکیه به آمریکا که برای ۹ ماه «می» برنامه‌ریزی‌شده بوده، به تعویق افتاده و در تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت‌تر باشد، انجام خواهد شد.

وی دراین‌باره گفت: سفر رییس‌جمهور ما به ایالات متحده، که برای ۹ می برنامه ریزی شده بود، به دلیل ناسازگاری برنامه ها به تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت تر است، به تعویق افتاده است. گفتگوی سطح بالا بین ترکیه و ایالات متحده برای آماده‌سازی این سفر ادامه خواهد داشت.

پیش از این رسانه های ترکیه و غربی به نقل از منابعی در آنکارا از تعویق این سفر خبر داده بودند.

کد خبر 6089562

دیگر خبرها

  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها