Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرجانی از تامین روزانه ۱۰ هزار ماسک سه لایه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: توزیع ماسک ارزان قیمت از امروز در مرکز استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عباس جرجانی» ظهر امروز (۳۰ تیر) به رسانه های گروهی اعلام کرد:  با توجه به مصوبه هیات دولت مبنی بر تامین ماسک ارزان قیمت برای مردم، توزیع این کالا در مرکز استان آغاز شده تا با توجه به الزامی شدن استفاده از ماسک، خرید و استفاده از آن برای عموم مردم امکان پذیر و در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تامین روزانه  10 هزار ماسک سه لایه در استان  خبر داد و گفت: این تعداد  ماسک تامین و در فروشگاه‌ ها و مراکز منتخب و معرفی شده از سوی اتاق اصناف استان با اولویت توزیع در مراکز تجمعی و پر تردد شهر عرضه می شود که در صورت افزایش تقاضا این تعداد از هفته آینده افزایش خواهد یافت.

 

جرجانی قیمت مصوب هر عدد ماسک را یک هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: در راستای انجام مسئولیت اجتماعی از سوی واحدهای تولیدی و صنفی و به منظور ترغیب مردم به استفاده از ماسک، قیمت این کالا در هفته جاری پائین تر از قیمت مصوب و به مبلغ هزار و 100 تومان که قیمت تمام شده این کالا است عرضه خواهد شد.

 

وی گفت: این ماسک‌ها  توسط چهار واحد صنعتی در داخل استان تولید و وزارت صمت نیز قرار است با تامین پارچه مورد نیاز واحد‌های تولیدی ماسک در کشور، ضمن افزایش تولید و عرضه ماسک، هزینه تمام شده تولید این کالا را تعدیل نماید.

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در صورت تامین پارچه مصرفی برای تولید ماسکروزانه، ظرفیت تولید ماسک در استان نیز چند برابر خواهد شد.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟

۲۶۵ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900506

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید