Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل اوقاف و امور خیریه، باباجان رییسی افزود: این طرح به منظور حمایت از مستاجران آسیبدیده ناشی از کرونا و حمایت از آنها اجرایی شده است.

وی، به اتمام قرارداد برخی از مستاجران و یا نزدیک بودن به زمان اتمام قراداد آنها اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای مصوبات هیات وزیران مبنی بر تمدید قرارداد مستاجران، قرار داد مستاجران موقوفات نیز تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در استان چهارمحال و بختیاری یکهزار و ۳۰۰ موقوفه با سه هزار و ۳۶۰ رقبه ثبت شده که بیشتر رقبه‌های تجاری در استان مشمول تمدید قرارداد تا پایان سال شدند.

به گزارش ایرنا،  ویروس کرونا که باعث بیماری" کووید ۱۹" شده است، در بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

۱۰۰ جهیزیه از محل درآمد موقوفات استان به زوج‌های جوان اعطا می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری با اشاره به اجرای طرح "پیوند آسمانی"در استان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: ۱۰۰ جهیزیه از محل درآمد موقوفات استان به زوج‌های جوان اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی مهرابی روز دوشنبه در جلسه بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین برگزاری هشتمین سال اجرای طرح پیوند آسمانی افزود: امسال با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن ویژه وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، گفت: سه موقوفه در استان با نیت تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان وجود دارد که امسال همزمان با عید سعید فطر با کمک خیران و همچنین از محل درآمد موقوفات ۱۰۰ سری جهیزیه تامین خواهد شد.

به گفته وی، این طرح با هدف اجرای امینانه نیت واقفان و حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان اجرا می‌شود که امسال شعار هر "امامزاده یک جهیزیه" مدنظر است تا هیات امناء و خیران  برای شرکت در این طرح ترغیب شوند.

محرابی افزود: سال گذشته از محل موقوفات و کمک خیران برای ۳۰ زوج از در استان جهیزیه  تهیه شد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در ساجاری در راستای رزمایش مومنانه و مواسات اجرا می‌شود، گفت: خانواده‌ها درصورتی که وسایل نو بدون استفاده در منزل دارند، این وسایل را در اختیار هیات امنای بقاء متبرکه و موقوفات استان قرار دهند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اوقاف و امور خیریه ترویج موقوفات با نیت جدید و ایجاد وقف‌های مشارکتی است، گفت: با ایجاد وقف‌های جدید با موضوع پیوند آسمانی و ازدواج آسان همیار خانواده‌ها نیازمند باشیم.

به گزارش ایرنا، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، یکم ذی‌الحجه با عنوان روز ازدواج نامگذاری شده که طرح پیوند آسمانی از سوی اوقاف نیز از ۱ ذی الحجه آغاز و تا ۱۸ ذی الحجه همزمان با عید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ موقوفه به همراه ۳ هزار و ۶۶۰ رقبه درآمدزا در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری وقف ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری وقف چهارمحال و بختیاری پیوند آسمانی امور خیریه زوج های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پاس‌ گل سامانه خودنویس برای مستاجران و مشاوران املاک
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی