Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:56:10 GMT

موسوی درگذشت دو فعال رسانه‌ای کشور را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۸۹۶۸

موسوی درگذشت دو فعال رسانه‌ای کشور را تسلیت گفت

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: خبری پر مِحن برای میهن پر مهر. روزهای پایانی تیر ماه دو گل خندان عرصه خبر و رسانه پر کشیدند.

موسوی اظهار داشت: سهیل گوهری و  روح‌الله رجایی از روزنامه نگاران جوان، خوشنام و خوش آتیه ایران بودند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: درگذشت غمبار این دو چهره محبوب رسانه‌ای را به بازماندگان، اهالی رسانه‌ و هموطنان عزیز تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم صبح امروز دوشنبه -۳۰ تیرماه ۹۹- دارفانی را وداع گفت. وی متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات بود و از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه ای به کار روزنامه نگاری اشتغال داشت و سابقه حضور در رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه همشهری، همشهری جوان و تهران امروز را در کارنامه داشت و پیش از این در سمت معاون اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و همچنین معاون روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی مشغول به فعالیت بود.

همچنین سهیل گوهری روزنامه نگار و عضو حزب ندای ایرانیان که هفته گذشته طی حکمی از سوی مدیرعامل استقلال به عنوان سرپرست روابط عمومی این باشگاه انتخاب شده بود و یک روز بعد خودش از این سمت استعفا کرد و  پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا، دار فانی را وداع گفت. گوهری در نامه استعفایش علت اصلی کناره گیری خود را درگیری خانواده‌اش با ویروس کرونا عنوان کرده بود.

برچسب‌ها سید عباس موسوی وزارت امور خارجه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عباس موسوی وزارت امور خارجه سید عباس موسوی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور