Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه انگلیسی‌زبان از اختلاف در اردوی کشورهای غربی بر سر تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران خبر داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه انگلیسی‌زبان از اختلاف بر سر تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران در آستانه سفر «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا به لندن خبر داده است.

پایگاه «نشنال» گزارش داده پامپئو قرار است روز سه‌شنبه برای رایزنی درباره تمدید قطعنامه آمریکا برای تمدید این تحریم‌ها در رأس یک هیأت دیپلماتیک وارد لندن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چهارشنبه روانه دانمارک خواهد شد.

 

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا لندن وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، کشورهای اتحادیه اروپا قصد دارند تا ماه جولای چهاردهمین بسته تحریمی را علیه روسیه تصویب خواهد کرد.

وب‌سایت «یوروآبزرور» می‌گوید به سند این تحریم‌های دست یافته که نشان می‌دهد این بسته نه آزادی رفت و آمد دیپلمات های روسی در اتحادیه اروپا را محدود می کند و نه واردات گاز طبیعی مایع، سوخت هسته ای یا آلومینیوم روسیه را ممنوع می کند.

به نوشته این وب‌سایت این بسته ۵۲ شرکت دیگر از روسیه و سایر کشورهای مظنون به ارسال کالاهای ممنوعه به مسکو را هدف قرار خواهد داد. کالاهای ممنوعه به ویژه شامل اجزای هواپیماهای بدون سرنشین است.

علاوه بر این، بسته جدید تحریم‌ها ممنوعیتی را در سراسر اتحادیه اروپا در مورد کمک‌های مالی روسیه به احزاب سیاسی اروپایی و بنیادهای سیاسی اروپایی، سازمان‌های غیردولتی و ارائه‌دهندگان خدمات رسانه ای پیشنهاد می‌کند.

پیش‌نویس تحریم‌های جدید همچنین بنادر اتحادیه اروپا را از حمل و نقل گاز مایع روسیه به کشورهای غیر اتحادیه اروپا منع می‌کند، کشتی‌هایی را از بنادر اتحادیه اروپا که به دور زدن تحریم‌های روسیه کمک می‌کنند ممنوع می‌کند، و همچنین محدودیت‌های موجود اتحادیه اروپا در حمل و نقل هوایی روسیه و واردات هلیوم و مواد معدنی روسیه را تشدید می‌کند.

والدیس دامبروسکیس، معاون اجرایی کمیسیون اروپا (EC)، بازوی اجرایی اتحادیه اروپا، پیشتر گفته بود که اتحادیه اروپا برای مذاکره در مورد چهاردهمین بسته تحریم ها علیه روسیه با مشکل مواجه است و افزود که به احتمال زیاد شامل محدودیت های جدیدی نخواهد بود. اما فقط برای مقابله با اقدامات روسیه برای غلبه بر محاصره تحریم ها تلاش می کند.

اتحادیه اروپا درست پس از تصویب بسته سیزدهم که در ۲۳ فوریه تصویب شد، تدوین چهاردهمین بسته تحریم ها علیه مسکو را آغاز کرد. این محدودیت ها شامل ۱۰۶ شخص حقیقی و ۸۸ شخص حقوقی از روسیه و تعدادی دیگر از کشورها از جمله هند، قزاقستان، چین، صربستان، تایلند، ترکیه و سریلانکا بود.

کد خبر 6100595

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر: در آستانه تمدید قرارداد نیکولو بارلا هستیم
  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • اتهام لندن علیه مسکو درباره آتش‌افروزی درملک اوکراینی احمقانه است
  • حمله پهپادی یمن به ناو جنگی ایتالیا در خلیج عدن/ زخمی شدن ده ها سرباز ناتو در سوئد/ قتل یک بازرگان مشهور اسرائیلی در اسکندریه مصر/ آماده شدن مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقامات دیوان بین‌المللی کیفری
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • آمریکا محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی را نگه داشته است
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها