Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان با معاون سیاسی وزارت خارجه این کشور دیدار کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار خداحافظی حجة الاسلام والمسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان با شیخ خلیفه بن علی الحارثی معاون سیاسی وزارت خارجه عمان، او ضمن اشاره به روابط بسیار خوب و راهبردی بین دو کشور در زمینه های سیاسی و اقتصادی، از تلاش های سفیر و نمایندگی ایران در عمان در جهت تقویت روابط فیمابین تشکر و ابراز امیدواری کرد که در آینده روابط دو کشور دوست و همسایه هرچه بیشتر تقویت و گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران نیز در این دیدار ضمن تشکر از دولت و ملت عمان در همکاری و همراهی با وی و سفارت ایران درجهت پیشبرد و تقویت روابط فیمابین به برخی از مهمترین اقدامات انجام شده در مدت سفارت خود اشاره کرد و گفت که هم اکنون این روابط در سطح بسیار خوبی قرار دارد و مقامات دو کشور در جهت تقویت هرچه بیشتر آن تلاش می کنند.

در این دیدار همچنین دو طرف درخصوص آخرین تحولات روابط دو کشور و منطقه و تحولات بین المللی نیز بحث و تبادل نظر بعمل آوردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سفیر ایران در مسقط سفیر ایران دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران