Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جذب توریسم ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی به ویژه در بخش ورزش‌های زمستانی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سجاد انوشیروانی عصر امروز در نشست با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ناجا استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در سال‌های اخیر در حوزه ورزش‌های زمستانی ورود جدب داشته است به طوری که در حال حاضر شاهد وجود زیرساخت‌های خوبی در این بخش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاری در بخش ورزش‌های زمستانی استان اردبیل حمایت می‌شود افزود: با وجود اینکه در شهرستان نمین پیست اسکی چمن فندقلو، در شهرستان خلخال پیست اسکی اندبیل، در شهرستان سرعین پیست اسکی اوجور و در شهرستان مشگین‌شهر پیست اسکی شابیل احداث شده است از تمامی سرمایه گذاری‌ها در بخش ورزش‌های زمستانی حمایت می‌شود.

انوشیروانی از برنامه ریزی برای جذب توریسم ورزشی به استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: جذب توریسم ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی به ویژه در بخش ورزش‌های زمستانی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد.

سلطانی‌فر: آرامش در ارکان اصلی ورزش زمینه‌ساز توسعه خواهد بود13 پروژه به ارزش 190 میلیارد ریال با حضور وزیر ورزش در خراسان جنوبی افتتاح شدمجموعه بین‌المللی اسکواش بیرجند با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان را ضروری دانست و بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه در حوزه ورزش استان اردبیل باید پیگیری‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان به عنوان یکی از مسائل ضروری در مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در تامین امنیت مسابقات ورزشی در استان اظهار کرد: تلاش نیروی انتظامی در تامین امنیت و برقراری نظم در جریان برگزاری مسابقات ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل قابل تقدیر و قدردانی است و اداره کل ورزش و جوانان تعامل خوبی با عوامل مربوطه دارد.

انتهای پیام/ 146/ح

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... کرونا مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی را لغو کرد تهران| ممنوعیت فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی از امروز وزیر ورزش و جوانان: ۱۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سال آخر دولت به بهره‌برداری می‌رسد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جذب توریسم ورزشی ورزش و جوانان استان اردبیل پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد که محمود یسلیانی با کسب ۱۳ رأی به عنوان رئیس هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، عباس نظریات رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ابتدای مجمع اظهار کرد: امیدوارم که امروز طلیعه روزهای خیلی خوب، امیدوار کننده و افتخارآفرین برای رشته اسکی در سطح استان اصفهان باشد. امیدوارم که در فصول بارندگی شاهد بارش نزولات آسمانی به ویژه برف در کل کشور الخصوص استان اصفهان باشیم تا در کنار بهره‌مندی از خیرات و رحمت الهی، رشته اسکی را با قدرت در سطح استان ادامه دهیم.

وی افزود: در چند سال اخیر رشته اسکی در سطح کشور و استان شاهد اتفاقات خوبی بود. با همکاری فدراسیون و هیئت استان اصفهان، با دریافت گواهی بین المللی، پیست اسکی فریدون‌شهر بین‌المللی شد. شرایط خدماتی و امکانات پیست فریدون‌شهر، بهبود چشم‌گیری داشته و امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه دار باشد.

محمدی گفت: روند توسعه و رشد اسکی استان با همدلی و هم‌افزایی جامعه این رشته ورزشی ادامه خواهد داشت. باید در کنار توسعه اسکی روی برف، توسعه همه رشته‌های زیرمجموعه این هیئت به ویژه اسکی روی چمن را هم در دستور کار قرار دهیم. امسال اسکی روی یخ در بخش دختران اولین مقام بین‌المللی ورزش کشور را به دست آوردند. روزهای درخشانی در انتظار این رشته است.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی محمود یسلیانی و وجیهه مطهری و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که وجیهه مطهری با اعلام انصراف خود، از انتخابات کنار رفت. محمود یسلیانی با کسب ۱۳ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان انتخاب شد.

در انتخابات هیئت رئیسه وجیه مطهری با ۱۳ رأی به عنوان نایب رئیس، عبدالرضا اسفنانی با ۱۴ رأی به عنوان خزانه دار، فرشته جلالی با ۱۴ رأی به عنوان هیئت رئیسه، عبدالرضا سپیانی با ۱۴ رأی به عنوان هیئت رئیسه، علیرضا بهزادیان‌فر با ۱۴ رأی به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

کد خبر 751030

دیگر خبرها

  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است