Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@14:34:38 GMT

حداکثر نرخ ماسک سه لایه ۱۵۰۰تومان است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۹۲۷۴

حداکثر نرخ ماسک سه لایه ۱۵۰۰تومان است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی پور،  مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی گفت: حداکثر نرخ مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه کارگاهی در مراکز عرضه تعیین شده از جمله واحدهای صنفی زیر مجموعه اتحادیه‌های سوپرمارکت ها و مترو، معادل ۱۵ هزار ریال و حداکثر نرخ مصرف کننده ماسک سه لایه صنعتی عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی مبلغ ۱۳ هزار ریال تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر گونه فروش به قیمت های بالاتر تخلف گرانفروشی بوده و در صورت انعکاس شکایات در این خصوص به شماره تماس ۱۲۴ و یا درج در سامانه  ir.۱۲۴ مراتب پیگیری خواهد شد.

طبق آخرین مصوبات کارگروه مقابله با کرونا وزارت صنعت، معدن و تجارت صادرات انواع ماسک در شرایط فعلی ممنوع اعلام شده و این در حالی است که به گفته مسئولان ۱۸ میلیون ماسک برای مصرف داخلی ذخیره شده است.

پربیننده ترین پیش بینی صراف‌ها از آینده دلار ۲۵هزار تومانی تقلب در بازار روغن دهک‌های پایین کارت اعتباری می‌گیرند طرح توزیع کالاهای اساسی با کوپن الکترونیک فردا آخرین مهلت برای رفع تعهد ارزی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محصولات بهداشتی کرونا تجهیزات پزشکی ماسک وزارت صنعت معدن و تجارت محصولات بهداشتی ویروس کرونا ماسک سه لایه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس گفت: این طرح معاملات عادی و روزانه مردم را شامل نمی‌شود و حداکثر شامل یک درصد از افراد جامعه می‌شود.

در حال تکمیل

کد خبر 6090519 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم