Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@16:50:56 GMT

تسلیت رئیس رسانه ملی به مناسبت درگذشت رجایی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۹۳۱۵

رئیس رسانه ملی درگذشت روح‌الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  متن پیام تسلیت آقای دکتر علی عسکری به این شرح است:
انالله اناالیه راجعون
درگذشت آقای روح الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم را به تلاشگران حوزه رسانه و اهالی مطبوعات تسلیت عرض می‌کنم.
روح الله عزیز، دلاورانه در جهاد رسانه‌ای علیه کرونا به میدان آمد و علاوه بر کار در عرصه رسانه، لحظه‌ای در خدمت خالصانه به مردم و رفع مشکلات آن‌ها غفلت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از درگاه خداوند تعالی برای این روزنامه نگار عاشق اهل بیت (ع)، علو درجات و برای بازماندگان به ویژه مادر، پدر، مادر، همسر و سه فرزند عزیز او صبر اجر مسألت دارم.   روح الله رجایی، سردبیر روزنامه جام‌جم صبح امروز دوشنبه به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
رجایی پیش از سردبیری روزنامه جام‌جم، دبیر بخش اجتماعی روزنامه همشهری و روابط عمومی سازمان هلال احمر کشور بود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روزنامه جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه

ایپس آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نشست اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا همزمان با هشتادوششمین کنگره جهانی ایپس و بر اساس پیشنهاد ایران و کشورهای قطر، عمان، و عربستان ضمن ابراز تأسف از شهادت سه خبرنگار ورزشی فلسطینی، قطعنامه‌ای به اتفاق آرا به تصویب رسید که در آن از تلفات گسترده مردم در اثر بمباران تهاجمی غزه که زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی و ورزشی را نیز تخریب کرد، ابراز تاسف شد.

درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل

اتحادیه نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی آسیا عمیق‌ترین تسلیت خود را به مردم فلسطین، به‌ویژه به خانواده رسانه‌های ورزشی، برای ده‌ها روزنامه‌نگار ورزشی از دست رفته و صدها تن از خانواده‌های آنها که قربانی بمباران اسرائیل شدند، ابراز می‌کند. در این بیانیه آمده است:

ما برای پایان دادن به جنگی که جان هزاران نفر را گرفت و بسیاری دیگر را مجروح و آواره کرد، دعا می‌کنیم. وضعیت کنونی باعث تعلیق فعالیت‌های ورزشی در غزه و کرانه باختری شده و زندگی خبرنگاران ورزشی و خانواده‌های آنها را که از آوارگی، ترس و درد رنج می‌برند، تحت تاثیر قرار داده است. متأسفانه در نتیجه این وضعیت، خبرنگاران ورزشی دیگر نمی‌توانند به کار خود بپردازند.

ایپس آسیا مایل است حمایت کامل خود را از خانواده رسانه های ورزشی فلسطین و اعضای آن به ویژه ساکنان غزه اعلام کند. از دست دادن خانواده‌ها و عزیزانشان را به آنها تسلیت می‌گوییم و برای مجروحانشان آرزوی بهبودی عاجل داریم.

در پایان، ایپس آسیا بر تعهد مستمر خود به حمایت از خبرنگاران ورزشی در فلسطین تاکید می‌کند تا آنها بتوانند به کار عادی خود به شیوه‌ای ایمن در رویدادهای مختلف ورزشی بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد