Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@21:08:26 GMT

ویژه برنامه های شهادت امام محمد تقی(ع)

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۹۴۲۲

ویژه برنامه های شهادت امام محمد تقی(ع)

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، ویژه برنامه «عشق نام دیگر توست» دوشنبه سی ام تیر ماه با موضوع سازش و مدارا با مردم و اثرات مثبت آن در زندگی و با کارشناسی حجت الاسلام بیات و مهدی رستمی ساعت ۱۹:۱۰از رادیو ایران پخش می شود.


سی ویکم تیر ماه نیز این برنامه در همان ساعت ،با تکیه بر این حدیث که سه چیز است که هرکسی آن را مراعات کند پشیمان نگردد:یک اجتناب از عجله ، دو مشورت کردن و سه توکل به خدا در هنگام تصمیم گیری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و با کارشناسی حجت الاسلام کثیری و محمد نصر ابادی و اجرای ایمان ساکی و به تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می شود.


«آفتاب سخاوت» ویژه برنامه دیگری است که سی ام تیر ماه با موضوع بررسی ویژگی های شخصیتی امام جواد(ع) و کارشناسی سید ابراهیم ابراهیمی ساعت ۲۱:۴۵از رادیو ایران پخش می شود.

«به افق نور» نام ویژه برنامه ای است که سه شنبه سی و یکم تیر ماه با موضوع ولویت ها و معیارهای سخاوت و بخشندگی و اجرای مهدی طهماسبی ساعت ۱۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهادت امام محمدتقی رادیو ایران رادیو ایران پخش می شود ویژه برنامه تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

محمدرضا عطایی‌فر کارگردان نمایش به همراه حسین کشفی‌اصل و آناهید ادبی بازیگران کمدی-درام «توقف اتانازی» عصر روز گذشته (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

این هنرمندان در تازه‌ترین برنامه رادیویی «تئاترشهر» ضمن معرفی بیشتر نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به پرسش‌های مخاطبان و مجری برنامه درباره دیگر جزییات این تئاتر پاسخ دادند.

یعقوب صباحی، حسین کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان تیرانداز، آناهید ادبی، علی حیدری، محمد مغانی، محمدرضا معصومی، سارا واحدنوعی، سهراب گلدره، علیرضا عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد و امیرحسین امیری، بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

«توقف اتانازی»، یک کمدی-درام است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی بهرامی روز‌های پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعداز ظهر از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»