Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@17:07:39 GMT

آخرین آمار کرونا در ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۹۶۵۵

آخرین آمار کرونا در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۴۱۴ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد. به گزارش پول نیوز، سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۳۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۴۱ نفر از آنها بستری شدند.
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۶ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۴۰۵ نفر رسید.
وی گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۴۰ هزار و ۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
لاری افزود: ۳۵۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
به گفته وی، تاکنون دو میلیون و ۱۷۵ هزار و ۲۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: وضعیت استان‌های قرمز و هشدار در کشور همانند روزهای گذشته است و کماکان مهم‌ترین توصیه ما، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی است.
وی ضمن تقدیر از مردم به جهت افزایش قابل توجه رعایت موارد بهداشتی و همچنین استفاده از ماسک طبق بررسی‌های صورت گرفته، گفت: بانک‌ها و رستوران‌ها بهترین عملکرد را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته‌اند.
لاری گفت: متاسفانه هشت هزار واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها پلمب شدند. مهم‌ترین ناظر بر رعایت پروتکل‌ها مردم هستند که می‌توانند گزارش تخلفات را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.
سخنگوی وزارت افزود: برای شکست زنجیره انتقال کووید ۱۹ با هم پیمان می‌بندیم و به رعایت اصول سه گانه فاصله‌گذاری فیزیکی، شستن دست‌ها و استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی و سرپوشیده پایبند خواهیم بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیماری کووید۱۹ بیماری بیماران مبتلا کووید۱۹ در کشور پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال ۱۴۰۳ با دستور کار «بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی با کشور‌های آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان» در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشور‌های یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشور‌ها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکار‌های رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه‌ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد