Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دولت مودی که از یک سال پیش با لغو خودمختاری کشمیر تلاش خود برای تصاحب این منطقه را افزایش داده، ۳۰ هزار هندوی دیگر به کشمیر منتقل می‌کند. تاریخ انتشار: 21:20 - 30 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۹۰۷۵

خبرگزاری میزان - دولت هند در تلاش است طی روزهای آتی 30 هزار هندوی آموزش دیده دیگر را به کشمیر منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود این افراد دارای عقاید افراط گرای هندو هستند و برای ایجاد فشار بر مسلمانان کشمیری به این منطقه انتقال داده می شوند.

این افراد از طریق مرزهای زمینی و هوایی در حال انتقال به کشمیر هستند و قرار است بازوی مردمی اجرای سیاست های هند در منطقه کشمیر باشند.

انتقال این افراد در حالی صورت می گیرد که هند به بهانه مبارزه با کرونا مردم کشمیر را در خانه خود حبس کرده است و در سایه حکومت نظامی اعمال شده هندوها به راحتی در مناطق مختلف مستقر می شوند.

برخی منابع محلی مدعی شدند که این افراد در گروه هایی چون RSS و VHP آموزش دیده‌اند و برای سرکوب مسلمانان در کشمیر از سلاح سرد استفاده خواهند کرد.

نمونه سرکوبی که توسط هندوهای افراط گرا در هند انجام داده‌اند را می توان حین سفر ترامپ به هند مشاهده کرد که باعث مرگ 53 مسلمان شد.

بسیاری معتقدند که هند از طریق هندوهای افراط گرا قصد به اقلیت کشاندن مسلمانان در کشمیر را دارد و برای اجرای این برنامه مجوز کار را برای 400 هزار نفر غیر کشمیری صادر کرده است.

مردم کشمیر علاوه بر مورد حمله قرار گرفتن توسط هندوهای افراط گرا در تیر رس سربازان هندی نیز قرار دارند و روزانه تعدادی از آنها به ضرب مستقیم گلوله کشته و یا مجروح می شوند.

«واسم حسن کشمیری» یکی از فعالان اجتماعی منطقه کشمیر می گوید: در پروازی که به سوی سرینگر (مرکز کشمیر) داشتم با مسافرانی روبرو شدم که هیچ کدام کشمیری نبودند و همه در حال منتقل شدن به کشمیر برای سکونت در این منطقه بودند.

 بیشتر بخوانید:  ادعای پمپئو در مورد ارتباط چین و ماهان ایر هند و چین به سوی یک تنش مرزی جدی پیش می‌روند واکنش پکن به تحریم یک شرکت چینی از سوی آمریکا؛ «همکاری با ایران قانونی است» دهلی نو نیروهای مرزی خود را افزایش داد

انتهای پیام/

تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشمیر دولت مودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود

واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد آمریکا عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل را از هند به افغانستان منتقل کرده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، چند روز پس از انتشار گزارش تازه فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا(سنتکام) در مورد حمله به فرودگاه کابل در جریان روند تخلیه، واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد «عبدالرحمان اللوگری» که از او به‌عنوان عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل یاد می‌شود،  توسط آمریکا از هند وارد افغانستان شده بود.

این نشریه آمریکایی به نقل از برخی اعضای جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا گزارش داد اللوگری در سال 2017 هنگام تلاش برای انجام یک حمله در هند بازداشت و سپس توسط آمریکا به افغانستان انتقال داده شده بود.

بر اساس این گزارش، وی از زندانی به زندان دیگر منتقل شد تا اینکه در ژانویه 2021 به زندان بگرام، بزرگترین پایگاه هوایی نظامیان آمریکایی، انتقال داده شد.

بر اساس گزارش سنتکام، طالبان 11 روز پیش از حمله انتحاری فرودگاه کابل، در حین تصرف قدرت این زندانی را به‌همراه دیگر زندانیان آزاد کرده بود.

طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کردجزئیات حادثه فرودگاه کابل؛ آمریکایی‌ها مردم را به گلوله بستندپنتاگون: طالبان طراح حمله به فرودگاه کابل را کشته است

سنتکام درحالی مدعی است که در حین سقوط جمهوریت، اعضای داعش توسط طالبان از زندان آزاد شدند که طالبان می‌گویند مقامات دولت سابق افغانستان در زمان به قدرت رسیدن آنها زمینه فرار داعش‌های زندانی را فراهم کرده بودند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب