Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:41:08 GMT

افزایش مراعات موازین بهداشتی در تالارهای قم

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۰۲۸۱

افزایش مراعات موازین بهداشتی در تالارهای قم

ایسنا/قم مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: در هفته‌های گذشته در تالارهای پذیرایی اقدامات خوبی پیرامون رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته و رعایت موازین بهداشتی از ۳۰ درصد به ۷۰ درصد رسیده است.

محسن اروجی امروز در نوزدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا در سالن امام جواد(ع) استانداری گفت: اطلاع‌رسانی بازوی مهمی در آگاه‌سازی مردم  و مدیریت بحران استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید اطلاع‌رسانی‌ها به‌موازات مدیریت ملی مقابله با بیماری کرونا تغییر یافته و عمل کند.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری پویا و زدن ماسک از سوی آحاد جامعه گفت: اولویت استان باید در حال حاضر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده که شامل سه موضوع زدن ماسک، شستن دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی می‌شود.

 مدیرکل مدیریت بحران استان قم زدن ماسک را بهترین وسیله برای پیشگیری از بیماری عنوان و تصریح کرد: لازم است کارگروه اطلاع‌رسانی استفاده از این وسیله را به عموم مردم اطلاع‌رسانی کند.

اروجی همزیستی با کرونا را اولویت بعدی کارگروه اطلاع‌رسانی دانست و ابراز کرد: مجموعه‌ای که با ستاد اطلاع‌رسانی در حال کار کردن هستند نیز خواهشمندیم موازین و پروتکل‌ها را رعایت کنند چرا که عدم رعایت این موارد از سوی مسئولان و مدیران تأثیرات منفی در میان مردم می‌گذارد.

وی برگزاری نماز جماعت در مساجد و لزوم رعایت اصول بهداشتی را مورد توجه قرار داد و ادامه کرد: در هفته‌های گذشته، در تالارهای پذیرایی اقدامات خوبی پیرامون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گرفته و رعایت موارد بهداشتی از 30 درصد به 70 درصد رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم در پایان پیرامون برگزاری مراسمات عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ابراز کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات عزاداری ماه‌های محرم و صفر می‌تواند بسیار مشکل‌آفرین باشد در عین‌ حال که رعایت این پروتکل‌ها هم می‌تواند تأثیرات معنوی بسیار زیادی در میان مردم داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم کروناویروس تالار پذیرایی رعایت پروتکل های بهداشتی مدیریت بحران استان اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری