Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا عبدی روز دوشنبه در جلسه سپک تاکرا بانوان شهرستان مراغه اظهار داشت: شرایط کرونایی فرصتی است تا موضوعات و مشکلات بانوان فعال در این رشته ورزشی را با برنامه ریزی رفع کنیم.
وی گفت: برگزاری آنلاین مسابقات استانی بغل پای سپک تاکرا در روزهای کرونایی از جمله برنامه های این کمیته است.
وی اضافه کرد: بانوان سپک تاکرا کار مراغه ای پیش از شیوع کرونا با آمادگی بالای ۹۰ درصد برای مسابقات کشوری قزوین آماده شده بودند و با توجه به آمادگی بالای بازیکنان امیدوار به کسب رتبه در کشور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدی افزود: بازیکنان مراغه ای در دوران کرونا همچنان با جدیت تمام به تمرینات خود ادامه می دهند و امیدواریم با ریشه کنی کرونا شاهد افتخارآفرینی های این تیم باشیم.
وی گفت: تیم بانوان مراغه به عنوان یکی از نخستین تیم های سپک تاکرا در استان بوده که امیدواریم با با حمایت مسوولان استانی و شهرستانی این تیم بتواند در رقابت های کشوری حضور یافته و افتخار آفرینی کند.

وی ادامه داد: سپک تاکرای آقایان نیز در سال های اخیر افتخار آفرینی های بسیاری را در سطح کشوری و جهانی کسب کرده و چندین بازیکن را به تیم ملی کشورمان معرفی کرده است و امیدواریم بانوان مراغه ای هم بتوانند این موفقیت ها را تکرار کنند.
سپک تاکرا شبیه والیبال بوده اما برای گذراندن توپ از تور به ‌جای دست از پا استفاده می ‌شود، این بازی از ورزش‌ های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.
اندازه زمین و ارتفاع تور در این بازی شبیه بدمینتون بوده و هر تیم ۳ بازیکن دارد و هر تیمی که بتواند ۲ ست از ۳ ست بازی را از آن خود کند برنده مسابقه خواهد بود، هر ست ۲۱ امتیاز دارد و در ست سوم تنها کسب ۱۵ امتیاز برای پیروز شدن تیم ها کافی است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه سپک تاکرا بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه سپک تاکرا بانوان آذربایجان شرقی مراغه سپک تاکرا بانوان سپک تاکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه