Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال گفت: در یک هفته گذشته دو بار تست کرونا دادم که هر دو بار نیز منفی بود. البته من به دوستان می‌گفتم حیف شد که بازیکنان کرونا گرفتند اما من مبتلا نشدم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند در خصوص پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان و کسب سه امتیاز این دیدار اظهار داشت:

با توجه به اینکه در این دیدار پنج یا شش بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم و البته در گرمای شدید آبادان نیز به میدان می‌رفتیم، بازی به خوبی مدیریت شد و با یک برنامه خیلی خوب توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

ما به این سه امتیاز احتیاج زیادی داشتیم و اکنون با یک بازی کمتر نگاه‌مان به بالای جدول است. جا دارد از کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم. امیدوارم بازی با نساجی و پارس جنوبی جم به سود استقلال تمام شود و پس از آن با یک نمایش خوب مقابل سپاهان با توجه به انگیزه زیادی که داریم، بتوانیم حضورمان را در بالای جدول قطعی کنیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را به دست بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به دیدار این تیم مقابل سپاهان در جام حذفی عنوان کرد:

با توجه به اینکه هنوز امید زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در سال آینده و البته موفقیت در جام باشگاه‌ها آسیا در قطر داریم باید به بهترین نحو تیم را مهیای حضور در مسابقات کنیم. جدا از آن تمرکز خاصی روی جام حذفی خواهیم داشت تا هوادارانی که منتظر یک جام هستند را بیش از این تشنه نگه نداریم و بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم. ما باید به بهترین نحو کارهای پشتیبانی را انجام دهیم و تمرینات لازم را پشت سر بگذاریم تا با انگیزه بالا در جام حذفی نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

احمد سعادتمند در خصوص تدارکات این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

از روز گذشته که ایمیل و نامه سازمان لیگ را دریافت کردیم، برنامه‌ها و تلاش‌ها را کلید زدیم تا با بهترین شرایط راهی قطر شویم. کار برای تیم در چنین شرایطی سخت خواهد بود و لازم است تا تدابیر لازم اندیشیده شود. از روز گذشته نیز مکاتبات خودمان را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم با پشتیبانی لازم تیم را به قطر بفرستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وی به کرونا مبتلا شده است یا خیر، تصریح کرد:

من خوب هستم و انگیزه‌ام هم دو برابر شده است. در یک هفته گذشته دو بار تست کرونا دادم که هر دو بار نیز منفی بود. البته من به دوستان می‌گفتم حیف شد که بازیکنان کرونا گرفتند اما من مبتلا نشدم. به هر شکل امیدوارم این بیماری هر چه زودتر رفع شود تا بیش از این جان مردم به خطر نیفتد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد:

من امروز در باشگاه حاضر شدم و طی هفته گذشته هم چند مذاکره خوب اقتصادی داشته‌ام. قرار است طی فردا و پس فردا دو قرارداد خوب اقتصادی که منافع باشگاه را تامین می‌کند منعقد شود تا از این طریق باشگاه به منفعت خوب اقتصادی دست پیدا کند.

مدیرعامل استقلال در مورد جلسه‌ای که صبح امروز جهت حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال با حضور اعضای هیئت رییسه برگزار شود، اظهار داشت:

مددی به عنوان نماینده و معاون استقلال در جلسه امروز حضور داشت و گویا چند عضو هیئت رییسه در این جلسه غایب بودند اما در نهایت دبیر کل فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رییسه موافق حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال هستند. اعتقاد ما این است که حضور استقلال می‌تواند به لیگ فوتسال کمک کند. به هر حال مقرر شده تا هفته آینده در این خصوص اطلاع‌رسانی شود و به محض نهایی شدن این موضوع کارمان را در فوتسال آغاز خواهیم کرد.

احمد سعادتمند در پاسخ به این سوال که تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی استقلال و طلب بویان به کجا رسید، گفت:

در تلاش هستیم تا طلب بویان را هر چه زودتر پرداخت کنیم و به واسطه این کار، به صورت خودکار مشکل حل می‌شود.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر احمد سعادتمند استقلال لیگ برتر احمد سعادتمند جام حذفی دو بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر حضور هواداران این تیم در محل برگزاری تمرینات قرار داشت و در یک روز تعطیل، هواداران تیم آبی پایتخت از فرصت به دست آمده نهایت استقاده را برده و خود را به محل تمرینی تیم محبوب خود رسانده بودند.

اما این حضور به قدری پرشور بود که مسئولان باشگاه استقلال هم انتظار آن را نداشتند و حتی در دقایق ابتدایی تمرین موجب بروز بی نظمی هم شد و باتوجه به اینکه جایگاه تماشاگران در کمپ مرحوم ناصر حجازی نیمه تمام است، برخی از تماشاگران در اوایل تمرین جایی برای نشستن و تماشا نداشتند تا مسئولان کمپ دچار چالشی جدی شوند.

در نهایت عده‌ای پشت دروازه و کنار زمین نشسته و به نظاره تمرین پرداختند و عده‌ای هم روی لبه های سکوها حضور داشتند تا این مشکل هم به نوعی برطرف شود که البته دلیل اصلی آن عدم انتظار مسئولان استقلالی بابت حضور این تعداد تماشاگر در تمرین بود.

تمرین شاگردان جواد نکونام هم با گرم کردن و نرم دوی شروع شد و بازیکنان این تیم در قالب دو تیم در زمینی کوچک مشغول بازی بودند.

امیرحسین صادقی، بهتاش فریبا، بابازاده و خانواده رافائل سیلوا تماشاگران ویژه تمرین امروز بودند و نکته جالب عدم حضور مهدی هاشمی نسب در تمرین بود که هنوز دلیل آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید علت این غیبت چه بوده است. همچنین زبیر نیک نفس تنها بازیکنی بود که در این جلسه تمرینی احساس درد می‌کرد.

انتهای این جلسه تمرینی هم با اشتیاق زیاد هواداران و بی نظمی و هرج و مرج برای درخواست عکس سلفی با بازیکنان همراه بود و همچنین این حضور پرشور موجب ترافیک شدیدی هم در خیابان منتهی به کمپ ناصر حجازی شده تا جمعه شلوغ آبی پوشان این چنین به پایان برسد.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال