Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران به همراه فرماندار اسلامشهر بصورت سر زده از سطح بخش چهاردانگه و بخشداری آن بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شکراله حسن بیگی در نشستی که پس از بازدید در بخشداری برگزار شد، در سخنانی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در سطح بخش چهاردانگه  با اشاره به آغاز موج دوم همه گیری ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی بیماری وکووید-19 همه ادارات ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ادارات و دستگاههای دولتی باید حفظ سلامت شهروندان و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند، افزود: با توجه به اثر گذاری بیماری کرونا بر اقتصاد و بازار کار، حمایت از تولید کنندگان باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار اسلامشهر نیز با اشاره به استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ در سطح بخش چهاردانگه اظهار داشت: تمام تلاش ما این است تا با رسیدگی به مسائل و مشکلات این واحدها نگذاریم مجموعه ای تعطیل و خدای نکرده کارگری بیکار شود.

مرسلپور همچنین به تشریح اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا پرداخت و گفت: شیب ابتلا به این بیماری در شهرستان اسلامشهر نیز صعودی است و تمامی مصوبات ستاد های ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا با جدیت پیگیری و اجرایی می شود.

همچنین مصطفی حیدری بخشدار چهاردانگه نیز گزارشی از اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح بخش و پشتیبانی و حمایت از مراکز تولید ماسک بهداشتی برای تولید انبوه ارائه کرد.

گفتنی است معاون استاندار تهران به همراه فرماندار اسلامشهر با حضور در دفتر حجت الاسلام گلوردی امام جمعه چهاردانگه با وی دیدار و پیرامون مسائل جاری این بخش گفتگو کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخشداری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران بخش چهاردانگه بخش چهاردانگه سطح بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار

دریافت 37 MB کد خبر 6096057

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟