Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه وبینار‌هایی که با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، امروز (دوشنبه) برای تکمیل و اجرایی شدن مابقی تعهدات خیرین آموزش عالی، نشستی با حضور حسین عسکریان ابیانه، دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، جمشید اسماعیلی مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، عبدالحسینی عضو ستاد خیرین وزارت علوم، اکبر ابراهیمی خیر و با حضور مسئولان صندوق رفاه دانشجویان در محل ستاد خیرین وزارت علوم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است در طرح مشترک صندوق رفاه دانشجویان و ستاد خیرین وزارت علوم قرار بر این شد که اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی به دانشگاه‌هایی تعلق گیرد که ۳۰ درصد آن را خیرین و ۳۰ درصد توسط دانشگاه‌هایی که در طرح شرکت کردند تقبل شود و ۴۰ درصد توسط صندوق رفاه دانشجویان و در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان صرف ارتقای خوابگاه‌های درجه ۴ و ۵ شود.

بیشتر بخوانید

شاخص‌های رتبه بندی دانشگاه‌ها در سال ۹۹ اجرایی می‌شود

در جلساتی که با حضور مقام وزارت علوم و دانشگاه‌ها و ستاد خیرین برگزار شد تعهد ستاد خیرین وزارت علوم مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بود که این مبلغ مهیا شد و در این جلسات لیست خوابگاه‌های نیازمند بازسازی و تجهیز در اختیار خیرین آموزش عالی قرار گرفت تا خیرین مشخص کنند در تجهیز و ارتقا کدام خوابگاه‌ها مشارکت خواهند داشت.

در نشست امروز که برای تکمیل وضعیت خوابگاه‌ها برگزار شد، مسئولان صندوق رفاه دانشجویان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در مورد ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی ارائه کردند و تفاهم نامه چهارجانبه‌ای میان رئیس دانشگاه، صندوق رفاه دانشجویان، خیرین و ستاد خیرین وزارت علوم برای خوابگاه‌های تعیین تکلیف شده به مرحله امضاء و اجرایی شدن رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوابگاه وزیر علوم ستاد خیرین وزارت علوم صندوق رفاه دانشجویان ستاد خیرین خوابگاه ها دانشگاه ها برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی