Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@17:11:56 GMT

بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان به حالت عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۰۹۱۱

ساعت 24 -خوزستان مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به خارج شدن بیمارستان تامین اجتماعی ۱۷ شهریور آبادان از چرخه بیماران کرونایی، از اعلام آمادگی برای همکاری مجدد در صورت نیاز خبر داد.

دکتر صادق جلیلی با اعلام خروج بیمارستان تامین اجتماعی ۱۷ شهریور آبادان از چرخه پذیرش بیماران کووید - ۱۹، اظهار کرد: با توجه به کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در آبادان، پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، وی افزود: پس از انجام استریلازیون کامل، خدمات بیمارستان به حالت قبلی خود بازگشت تا به عنوان بیمارستان سبز در اختیار بیمه شدگان و بیماران غیرکرونایی قرار گیرد.

جلیلی با تشکر از مردم بایت همکاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: در صورت افزایش مجدد مبتلایان در این شهرستان، مجددا همکاری ما با دانشگاه علوم پزشکی آبادان از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع گسترده این بیماری و لزوم همکاری با دانشکده علوم پزشکی آبادان، بیمارستان ۱۷ شهریور به عنوان معین بیمارستان‌های دانشگاهی قرار گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان تصریح کرد: از ابتدای همکاری تا پایان این ماموریت  ۲ هزار و ۷۵ نفر مورد پذیرش قرار گرفتند که از این تعداد، یک هزار و ۲۰۹ نفر به صورت سرپایی، ۳۸۲ نفر بستری موقت و  ۴۱۹ نفر در بخش‌های مختلف بستری شدند و مورد مداوا قرار گرفتند.

جلیلی ادامه داد: در پنج ماه گذشته یک هزار و ۶۸۱  مورد سی تی اسکن قفسه صدری به منظور تشخیص بیماری کرونا انجام گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۲ هزار و ۳۲۱ بیمار مشکوک و قطعی در مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان بستری شده‌اند. هم اکنون ۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های امیرالمومنین(ع) اهواز، امام موسی کاظم(ع) ماهشهر و شهید مصطفی خمینی بهبهان بستری هستند.

جلیلی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و عدم حضور در تجمعات را عامل کاهش مبتلایان به این بیماری دانست و بیان کرد:  اگر این کار از سوی همه اقشار مردم رعایت شود به زودی شاهد پاک شدن استان و کشور از این ویروس منحوس خواهیم بود.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خوزستان درمان تامین اجتماعی خوزستان ۱۷ شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که هم دما با دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۷ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۳ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله