Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:35:21 GMT

قم به استانی با رنگ قرمز تبدیل می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۰۹۱۵

قم به استانی با رنگ قرمز تبدیل می شود

محبی گفت: با این وضع و عدم توجه به مسائل بهداشتی، قطعا استان قم به یک استانی با رنگ قرمز تبدیل شده و تمامی محدودیت ها بار دیگر به قم باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سیامک محبی» امروز (دوشنبه ۳۰ تیر) در کمیته نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی مدیریت کرونا گفت:‌ موضوعی که این روزها شاهد آن هستیم این است که عدم رعایت مسائل بهداشتی و دستورالعمل ها قابل مشاهده بوده و برای استان خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان داشت:‌ اگر این وضعیت همچنان ادامه داشته باشد، قطعا تا هفته آینده وضعیت استان قم از رنگ زرد به رنگ قرمز تبدیل می شود و بار دیگر شاهد گسترش محدودیت ها خواهیم بود.

وی گفت:‌متاسفانه در برخی از صنوف و حتی ادارت شاهد هستیم که دستورالعمل های بهداشتی رعایت نمی شود که جای گلایه دارد و انتظار است همه در راستای رعایت این دستورات خود را ملزم دانسته تا شاهد گسترش مشکلات نباشیم.

محبی گفت:‌استان قم از معدود استان های دارای وضعیت زرد است که اگر به دستورات بهداشتی رعایت نشود، تا هفته آینده قم هم به استان های قرمز خواهد پیوست و تمام زحمات کادر درمانی و بهداشتی از بین می رود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم یکی از مشکلات این روزهای استان را برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی و تجمعات عنوان کرد و گفت:‌ باید طبق مصوبه ستاد کرونا استان، این مراسم ها حذف و از برگزاری آنها جلوگیری شود، چرا که این تجمعات موجب بروز مشکلات بسیار و شیوع مجدد می شود.

وی گفت:‌ ادارات استان نیز باید تمامی جلسات را به صورت آنلاین و طبق دستورالعمل ها برگزار کنند و اصول فاصله گذاری و استفاده از ماسک را در جهت پیشگیری از بیماری در مجموعه خود گسترش دهند.
 

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

بیم و امید چایکاران در مازندران در روزنامه دیار بایگان  و  تراژدی زمین ترک خورده  در روزنامه زاینده رود از جمله عناوین تیترهای روزنامه هایی هستند که می توانید امروز در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • فلفل قرمز: ادویه جدید دنیای مد! (عکس)
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت