Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@17:31:50 GMT

چوپان وارمینی راز هولناک 2 دوست را برملا کرد + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۱۲۸۵

چوپان وارمینی راز هولناک 2 دوست را برملا کرد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال پیدا شدن جسد یک مرد ناشناس از سوی چوپانی که گوسفندانش را به چرا برده بود در دستور کار پلیس ورامین قرار گرفت.

ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و به بررسی پرداختند . شواهد نشان می‌داد جسد مرد ناشناس با ضربه چاقو از پا درآمده و چند روز از مرگ وی گذشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و تلاش برای افشای هویت وی آغاز شد . در بررسی‌ها روشن شد جسد متعلق به مرد ۳۰ ساله ای به نام پدرام است که خانواده اش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند.

پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت پدرام آخرین بار به ملاقات دوست صمیمی اش به نام سعید رفته بود.

با افشای این ماجرا سعید به عنوان مظنون بازداشت شد. وی گفت: من و پدرام سالها بود با هم دوست بودیم .مدتی بود شراکتی با هم کار می‌کردیم و هیچ اختلافی با هم نداشتیم .من نمی دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای پدرام را کشته است.

اختلاف شدیدی که قتل به همراه داشت

در حالی که سعید سعی دارد خودش را بی اطلاع از ماجرای قتل شریک کاری اش نشان دهد همسر پدرام به ماموران گفت :شوهرش سر خرید و فروش یک باغچه با سعید اختلاف داشته است.

با افشای این ماجرا سعید بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: مدتی بود سر خرید یک باغچه با پدرام اختلاف پیدا کرده بودم. آخرین بار برای حل اختلاف با او قرار گذاشتم اما صحبت میان ما بی نتیجه ماند و با هم درگیر شدیم . من هم در اوج خشم با چاقو او را زدم. سپس از ترسم جسد او را در بیابان رها کردم.

قتل خونین در ورامین رقم خورد

سعید در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

در آن جلسه متهم جرمش را نپذیرفت و ادعا کرد دوستش را نکشته و قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.این پرونده با اعتراض سعید به دیوان عالی کشور فرستاده شد تا بار دیگر موشکافانه بررسی شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا پلیس مرگ پزشکی اخبار حوادث قتل قصاص حوادث ورامین اخبار تهران عکس فیلم ایران اخبار تهران حوادث تهران کرونا اعدام قتل موساد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر