Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به احداث ۲۰ اقامتگاه همراه بیمار در استان با ظرفیت ۱۵۷ تخت به همت خیرین گفت: این همت خیرین باعث سرعت بخشیدن به الگوی اقامتگاه‌سازی در سراسر کشور شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور همواره پذیرای بیماران از شهرها و استان‌های مجاور است، گرچه اسکان همراهان بیماران در چارچوب وظایف دانشگاه علوم پزشکی نمی‌گنجد اما رسم دیرین مهمان‌نوازی، خیرین شیرازی را بر آن داشت که بار دیگر پایبندی خود را به این رسم کهن با ساخت اقامتگاه‌های همراه بیمار در کنار مراکز درمانی به نمایش گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به احداث ۲۰ اقامتگاه همراه بیمار در استان با ظرفیت ۱۵۷ تخت به همت خیرین گفت: نخستین اقامتگاه همراه بیمار، در بیمارستان حضرت زینب‌(س) بنا شد و پس از آن با تلاش خیرین، اقامتگاه همراه بیمار بیمارستان حافظ، اقامتگاه بیمارستان شهید آیت‌الله دستغیب، اقامتگاه بیمارستان حضرت علی‌اصغر‌(ع) و چندین اقامتگاه دیگر در شیراز و شهرستان‌های فارس بنا شده است و این همت خیرین باعث سرعت بخشیدن به الگوی اقامتگاه‌سازی در سراسر کشور شد.

علی اکبر رامجردی افزود: هم‌اکنون با توجه به تعداد مراکز درمانی در شیراز و نیاز مراجعه‌کنندگان از شهرها و استان‌های همجوار، اقامتگاهی در بخش مرکزی شهر شیراز در حال ساخت است که برای تکمیل نیاز به مشارکت همگانی مردم و خیرین دارد، اقامتگاه مرکزی شیراز در ۹ طبقه و با زیربنای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال اجرا است که به بهره‌برداری رسیدن این پروژه نیازمند توجه خاص مردم و خیرین استان است.

وی یادآور شد: مردم خیر استان فارس می توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس، در این حرکت خیرخواهانه سهیم باشند.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت شیراز دانشگاه علوم پزشکی اقامتگاه فارس اقامتگاه همراه بیمار اقامتگاه همراه بیمار سلامت فارس همت خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود