Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@15:18:59 GMT

مراقبه و یوگا به درمان کرونا کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۱۴۴۷

مراقبه و یوگا به درمان کرونا کمک می‌کند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نتایج یک بررسی تازه حاکی از آن است که مراقبه و یوگا به درمان کووید ۱۹ کمک می‌کند.

دیپاک چوپرا از دانشگاه کالیفرنیا و ویلیام بوشل از انستیتوی فناوری ماساچوست و محققان دانشگاه هاروارد در پژوهش اخیر خود متوجه اثرات ضد التهابی مرتبط با مدیتیشن و یوگا شدند.

در مطالعه اخیر به بررسی مزایای درمانی یوگا و روش‌های مراقبه به عنوان درمان‌های جانبی کووید ۱۹ پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعات نشان داده که مراقبه و ذهن‌آگاهی می تواند استرس را تسکین دهد، از اضطراب و ترس بکاهد و دیدگاه مثبت‌تری نسبت به زندگی در افراد ایجاد کند؛ مجموع این رویدادها منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

کارشناسان باور دارند، تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند با پیامدهای احتمالی برخی از چالش‌های عفونی مبارزه کند. 

پربیننده ترین 5نشانه هشداردهنده سلامت آقایان نسخه طبیعی برای دفع سنگ‌های کلیه کرونا چه بلایی سر ریه‌ها می‌آورد؟ برای تقویت ریه چه خوراکی‌هایی بخوریم؟ با این مواد غذایی سیستم ایمنی خود را تقویت کنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: درمان سیستم ایمنی بدن یوگا مدیتیشن ویروس کرونا کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در سخنرانی افتتاحیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی ضمن تبریک به گامبیا به خاطر ریاست این اجلاس، تصریح کرد که کشورش خواستار آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه است.

وزیر خارجه عربستان همچنین بر اهمیت تأمین گذرگاههای بشردوستانه امن برای پایان دادن به درد و رنج فلسطینیان در غزه تاکید دارد.

نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول، پایتخت گامبیا آغاز به کار کرد. موضوع جنگ علیه نوار غزه در راس اولویت های پانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی قرار دارد.هدف از برگزاری این اجلاس تقویت وحدت در مقابله دسته جمعی با چالش های مبرم پیش روی امت اسلام و گسترش همکاری و همبستگی بین کشورهای عضو در دستیابی به اهداف مشترک مندرج در منشور این سازمان است.

این اجلاس دو روزه با شعار «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» به بررسی مسائل و موضوعات جهانی از جمله وضعیت کنونی فلسطین و جنگ کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار نفر شده است؛ مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

کد خبر 6096592

دیگر خبرها

  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • درمان معجزه‌آسای حساسیت فصلی با عطر طبیعی
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • تولید دارویی که از دیابت جلوگیری می‌کند