Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه سوم خود، از پایان دانلود هر دو جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، بر اساس اعلام تیم فنی اعزامی سازمان هواپیمایی کشوری به فرانسه برای بازخوانی جعبه های سیاه هواپیمای سانحه دیده اوکراینی، بخش موسوم به FDR (ضبط داده‌های پروازی) بازیابی شده و در اختیار مسؤول بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون اطلاعات هر دو جعبه سیاه بازیابی شده و برای تحلیل در اختیار گروه بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد.
مسؤول بررسی سانحه، مراتب تقدیر خود از گروه حرفه‌ای لابراتوار فرانسوی را به آنها اعلام کرد و  از فردا، تحلیل مقدماتی این داده ها در لابراتوار BEA فرانسه آغاز خواهد شد.
سازمان هواپیمایی کشوری عصر امروز نیز از بازخوانی بخش موسوم به CVR (ضبط مکالمات کابین خلبان) خبر داد.
در اطلاعیه عصر سازمان آمده است: بر اساس اعلام تیم فنی اعزامی سازمان هواپیمایی کشوری به فرانسه با هدف بازخوانی جعبه های سیاه هواپیمای سانحه دیده اوکراینی، بخش موسوم به CVR (ضبط مکالمات کابین خلبان) بازخوانی شد.
 به گزارش ایرنا، گروه اعزامی این سازمان، امروز (۳۰ تیرماه) به همراه جعبه‌های سیاه پرواز PS۷۵۲ سانحه‌دیده اکراینی، وارد لابراتوار دفتر بررسی و تحلیل ایمنی هواپیمایی کشوری فرانسه BEA شدند.
کار بازیابی و دریافت اطلاعات جعبه های سیاه از صبح امروز در فرانسه آغاز شد.
 جعبه‌های سیاه هواپیمای مذکور پس از وقوع سانحه بلافاصله تحویل سازمان هواپیمایی کشوری شد و در محل امنی در همین سازمان تحت تدابیر فنی و امنیتی مناسب، طبق مقررات نگهداری شد. برچسب ها: جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی

منبع: خرداد

کلیدواژه: جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی سازمان هواپیمایی کشوری سیاه هواپیمای جعبه های سیاه جعبه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان

اسدالله عباسی، در بازدید از طرح توسعه نهالستان توت در مزرعه ابریشم پرند فومن از کاهش واردات جعبه تخم نوغان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۴۵ هزار جعبه تخم نوغان به کشور وارد شد که این آمار امسال به ۳۶ هزار جعبه کاهش پیدا کرده و مابقی در داخل تهیه می‌شود.

او با تأکید بر لزوم توجه به تقویت تولید پیله ابریشم در گیلان افزود: ۵۱۰ تن معادل حدود ۲۹ درصد از تولید پیله‌ تر ابریشم کشور در این استان انجام می‌شود.

استاندار پیله ابریشم مورد نیاز کشور را ۳ هزار و ۳۰۰ تن دانست و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های گیلان باید سعی کنیم که بخش اعظمی از نیاز کشور به پیله‌ تر در این استان تولید شود.

گیلان یک سوم پیله‌ تر ابریشم کشور را تولید می‌کند و استان‌های مازندران، گلستان و خراسان‌های رضوی و شمالی در رتبه‌های بعدی تولید پیله ابریشم قرار دارند.

توزیع تخم نوغان با قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان در ۱۱ مرکز توسعه نوغانداری و ۸ اداره جهاد کشاورزی استان گیلان از روز شنبه ۸ اردیبهشت آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • کتک خوردن دانشجویان معترض به نسل کشی در فرانسه
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد