Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:41:26 GMT

روحانیت برخاسته از دل مردم است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۱۸۸۷

روحانیت برخاسته از دل مردم است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در آیین معارفه مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه لرستان اظهار داشت: تمام مجاهدت‌ها و کوشش‌های روحانیت در عرصه‌های مختلف در طول سال‌های متمادی، برای حفظ دین، جمهوریت، نظام و عزت روزافزون مردم ایران اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجاهدت طلاب و روحانیت را در تمام عرصه‌ها به ویژه در خدمت رسانی به مردم در روز‌های شیوع ویروس کرونا شاهد بوده ایم.

شاهرخی افزود: ایران اسلامی با توجه به حضور جهادی و خودجوش نیرو‌های بسیجی، خیران و طلاب و مبلغان کشور، در بحث پیشگیری از شیوع، خدمت رسانی به مردم و بیماران نسبت به دیگر کشور‌ها موفق‌تر عمل کرده است.

امام جمعه خرم اباد بیان کرد: در نشست‌های متعدد با مسئولان بهداشتی و درمانی و گروه‌های جهادی و روحانیون، تمامی اعمال مربوط به غسل، خاکسپاری و در مجموع تجهیز اموات کرونایی به خوبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: هیچ بیمار کرونایی بدون در نظر گرفتن اعمال شرعی به خاک سپرده نشده و در این راستا روحانیت رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

شاهرخی افزود: طلاب و مبلغان همواره خادم و خدمتگزار مردم هستند و در خدمت رسانی مستمر به مردم تلاش خواهند کرد.

وی گفت: بالا بودن نرخ تورم، مشکلات اقتصادی و عدم رونق تولید کسب و کار، رمق مردم استان لرستان را برای زندگی گرفته است و نیاز است مسئولان در این رابطه چاره اندیشی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان خواستار کاهش نرخ مسکن برای مردم استان شد و اظهار داشت: در این راستا نیز مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به استان لرستان داشته باشند و به فکر مردم ولایی این استان باشند.

شاهرخی افزود: امید می‌رود با عزم جهادی همه نیرو‌های خادم و خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی، شاهد سربلندی روزافزون ایران اسلامی بوده و باید با عزم جهادی و تلاشی مضاعف در خدمت رسانی مخلصانه به مردم در صحنه باشیم.

وی با اشاره به اینکه به روز بودن و پاسخگویی به نیاز‌های دینی و فرهنگی مردم از ماموریت‌های اصلی مبلغان و فعالان حوزه دین و فرهنگ است گفت: با همت جهادی در این عرصه‌ها شاهد موفقیت و پویایی روزافزون حوزه‌های علمیه باشیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه روحانیت حوزه علمیه خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید