Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صوفی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: جهانگیری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 صراحتا اعلام کرده که کاندیدا خواهد شد.

به گزارش شریان نیوز، علی صوفی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره موقعیت اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: آقای جهانگیری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 صراحتا اعلام کرده که کاندیدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


صوفی با اشاره به کارنامه دولت و حضور جهانگیری به عنوان معاون اول روحانی، تصریح کرد: او به هر حال معاون اول رئیس جمهور محسوب می شود و باید هزینه نارضایتی جامعه از دولت را بپردازد. حالا اینکه او چه برنامه ای دارد تا اعتماد جامعه را به خود برگرداند، نمی دانم.

وی ادامه داد: البته آقای جهانگیری می تواند بگوید «به من برای کار در دولت دوم آقای روحانی میدان ندادند» یا هزار و یک دلیل و بهانه دیگر بترشد اما نکته مهم آن است که چقدر این صحبت ها می تواند نگاه افکارعمومی را تغییر دهد. در مجموع معتقدم کسی که عضو دولت آقای روحانی باشد و امیدوار باشد که در انتخابات ریاست جمهوری رأی و اقبال مردم را به خود جلب کند تقریبا نشدنی است.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه آقای جهانگیری بعد از انتخابات ریاست جمهوری در دولت کم رنگ شد، گفت: هر چه نقش آقای واعظی در هماهنگی درون دولت پررنگ تر شد، بیشتر نقش آقای جهانگیری به حاشیه رفت. حالا شاید گاهی در مواقعی به طور مقطعی و موردی آقای جهانگیری کنار رئیس جمهور حضور پیدا می کند یا آقای روحانی به او مأموریتی می دهد.

صوفی افزود: به نظر می رسد دیگر آقای روحانی، آقای جهانگیری را به عنوان معاون اول خودش طرف مشورت و مرجع رسیدگی به امور نمی داند چون این نقش را آقای واعظی ایفا می کند. در مجموع الان همه کاره و دست راست آقای روحانی در دولت آقای واعظی شناخته می‌شود و نام او در همه عزل و نصب ها و تصمیم گیری ها به چشم می خورد.

وی ادامه داد: حزب اعتدال و توسعه می خواهد نقش خودش را در دولت بیشتر کند تا در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دست پر داشته باشد که بتواند یا به صورت مستقیم یا در قالب ائتلاف با یک جریان دیگر به این عرصه وارد شود. حتی در یکی از روزنامه ها خواندم که آقای واعظی برای انتخابات ریاست جمهوری قصد کاندیداتوری دارد.

منبع: شریان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آقای جهانگیری آقای روحانی آقای واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در بخشی از گفتگو در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885779

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد