Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روز‌ها جنگ اصلی گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، علاوه بر کارایی بالا و عرضه قدرتمندترین سخت‌افزارها، به طراحی ظاهری نیز مربوط می‌شود. طراحی گوشی‌های هوشمند در طول سال‌ها، تغییرات زیادی کرده است و این تغییرات از ناچ گسترده بالای نمایشگر تا حفره دوربین سلفی بالای نمایشگر را شامل می‌شوند. در حال حاضر، اصلی‌ترین ترندی که شرکت‌های زیادی برای آن تلاش می‌کنند، گوشی‌های هوشمند تاشو هستند که می‌شود گفت سامسونگ در این زمینه، پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از منابع داخلی شرکت سامسونگ اعلام کرده‌اند که این شرکت کره‌ای قصد دارد در نیمه دوم سال جاری میلادی، دو گوشی هوشمند تاشو معرفی کند که قرار است سال بعد در بازار عرضه شوند. بر اساس گزارش Yonhap، سامسونگ در نظر دارد در کنار پرچمدار فبلت امسال خود، Galaxy Note 20، دو گوشی تاشوی Galaxy Fold 2 و نسخه 5G گوشی Galaxy Z Flip را معرفی کند. این رونمایی‌ها قرار است در مراسم ماه اوت سامسونگ اتفاق بیفتد.

ساخت نسخه ارزان قیمت Galaxy Fold
منابع داخلی سامسونگ اذعان کردند که نسخه ارزان‌تر گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ که به احتمال زیاد Galaxy Fold Lite نامیده خواهد شد نیز در آینده تولید می‌شود، اما در مراسم آینده سامسونگ رونمایی نخواهد شد. همچنین شایعه شده است این غول بزرگ فناوری کره‌ای یک نسخه از گوشی هوشمند خود را معرفی خواهد کرد که با نصف قیمت Galaxy Fold اصلی فروخته می‌شود.

متخصصان حوزه فناوری پیش‌بینی کرده‌اند که Galaxy Fold 2 دارای یک نمیاشگر ۷.۷ اینچی هنگام باز بودن صفحه نمایش است. اندازه این صفحه نمایش در حالت بسته شده، به ۶.۲۳ اینچ خواهد رسید که نشان می‌دهد نسبت به نسل قبلی خود، در هر دو حالت، بزرگتر است. انتظار می‌رود سامسونگ برای Galaxy Fold 2 از شیشه فوق باریک (UTG) استفاده کند؛ همان شیشه‌ای که برای Galaxy Z Flip استفاده شده است. با این حال، بسیاری از متخصصان پیش‌بینی می‌کنند که نسل دوم Galaxy Fold از قلم هوشمند S-Pen محروم است.

بر اساس اطلاعات گرفته شده از منابع داخلی سامسونگ، انتظار نمی‌رود نسخه 5G گوشی Galaxy Z Flip نسبت به نسخه معمولی خود، تغییرات زیادی در مشخصات داشته باشد.

رونمایی گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ، این شرکت را به رقابت شدید با دو شرکت هوآوی و مایکروسافت وا می‌دارد. هوآوی چینی قصد دارد Mate X2 را معرفی کند؛ در حالی که، مایکروسافت در نظر دارد Surface Duo را در سه ماهه سوم سال جاری رونمایی کند. باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوشی تاشوی سامسونگ سامسونگ گوشی هوشمند سامسونگ گوشی های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت، با پارت‌نامبر LLA یا ZAA تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. درحضور آیفون ۱۴ و ۱۵ و نسخه‌های مختلف، گران‌ترین گوشی فعلی بازار به حساب می‌آید.

آیفون ۱۳ معمولی را کمی بیش از ۴۱ میلیون می‌فروشند و بین گران‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار می‌توانیم از گلکسی S ۲۴ اولتر اسم ببریم.

قیمت گلکسی S ۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت به ۹۵ میلیون تومان می‌رسد و فروشنده‌های موبایل بابت ارزان‌ترین نسخه گلکسی S ۲۴ اولترا که ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون در خواست می‌کنند. قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟