Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:26:00 GMT

اولین خودرو هیبریدی مازراتی را بیشتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۲۰۷۳

اولین خودرو هیبریدی مازراتی را بیشتر بشناسید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مازراتی از خودرویی به روز شده با قدرت هیبرید خفیف رونمایی کرده است. این خودرو اولین نمونه‌ای است که مارک ایتالیایی تولید کرده است.

این خودرو هیبریدی مدلی از طرح مازراتی است که در سال ۲۰۲۱ به روز شده است. والنتینا بوارینی، مدیر محصولات سدان‌های مازراتی، می‌گوید: این خودرو فراتر از یک مدل معمولی به روزرسانی شده و رنگ بندی فوق العاده ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این خودرو اولین قدم برای مازراتی برقی است.

این شرکت قصد دارد نسخه‌های هیبریدی شده از همه مدل‌های خود را با شروع از غیبلی (ghibli)  به بازار عرضه کند.

هیبرید Maserati Ghibli جدید چه قدرت‌هایی را دارد؟

یک موتور بنزینی چهار سیلندر ۲.۰ لیتری، همراه با سیستم هیبریدی خفیف با یک ژنراتور استارت ۴۸ ولت برای توزیع بهینه وزن nv باتری عقب نصب شده است.

علاوه بر بازیابی انرژی و ذخیره آن در باتری، موتور همچنین به عنوان تقویت کننده الکترونیکی عمل می‌کند تا تأخیر توربو را جبران کند. سخنگوی پیشرانه‌ الکتریکی مازراتی، کورادو نیوزولا، گفت: "ما ویژگی گشتاور دیزل V۶ را با عملکرد و صدای موتور بنزینی ترکیب کرده ایم."

 مازراتی جایگزین دیزل V۶ گیبلی خود را با قالب هیبریدی خفیف بنزینی می‌کند. این خودرو هیبریدی دارای ۳۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۳۲ پوند فوت است. گشتاور کمتری نسبت به دیزل Ghibli V۶ خروجی دارد و کمبودی که ادعا می‌شود با قابلیت پر کردن گشتاور e-تقویت کننده و قدرت وزن سبک‌تر ۸۰ کیلوگرم جبران می‌شود.

مازراتی ادعا می‌کند که این موتور بالاترین میزان توان ویژه را در بازار ارائه می‌کند. حداکثر سرعت ۱۵۸ مایل در ساعت و زمان ۰-۶۲ مایل در ساعت ۵.۷ ثانیه است. این شرکت، این پیشرانه را برای بازار‌های چین و اروپا بسیار مهم توصیف می‌کند.

موتور چهار سیلندر به خودی خود با آلفا رومئو به اشتراک گذاشته شده است، اما برای کاربرد آن در غیبلی به طور قابل توجهی اصلاح شده است. Nizzola می‌گوید: "ما تغییرات بسیاری در این موتور ایجاد کرده ایم - توربو و تقویت کننده الکترونیکی، تامین کننده‌های مختلف. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو بررسی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه

گریت‌وال موتور مدل ۲۰۲۴ Ora ۳ خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر جذاب و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، Ora ۳، ۲۰۲۴ به عنوان یک مدل فیس‌لیفت سالانه، طراحی داخلی و خارجی مدل قدیمی را ادامه می‌دهد، دو رنگ خارجی جدید برای این مدل اضافه شده و چندین پیکربندی خودرو بهینه شده است. کل سری مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد با رینگ‌های سیاه شده و عملکرد شارژ V ۲ L عرضه می‌شود.

علاوه بر این، کابین خودرو بدون تغییر باقی می‌ماند. یک فرمان دو پره، صفحه‌نمایش دوگانه متشکل از نمایشگر ۷ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و یک پنل شارژ بی‌سیم نیز در کنسول مرکزی وجود دارد.

تریم پریمیوم به‌صورت استاندارد با سانروف پانوراما ارائه می‌شود، در حالی که تریم لوکس به‌صورت استاندارد با ویژگی‌های کمک رانندگی پیشرفته L ۲ ارائه می‌شود.

قدرت تولیدی از یک موتور برقی در محور جلو تامین می‌شود که حداکثر توان ۱۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۲ نیوتن متر را تولید می‌کند. دو محدوده برد برای این خودرو ارائه می‌شود: ۴۰۱ کیلومتر و ۵۰۱ کیلومتر. مشخصات باتری در حال حاضر به طور رسمی فاش نشده است.

Ora ۳ تاکنون وارد بازار‌های آلمان، بریتانیا، سوئد، تایلند، استرالیا، برزیل و مکزیک شده و فروش تجمعی آن از ۲۲۰ هزار دستگاه فراتر رفته است. در آینده نزدیک، گریت وال موتور قصد دارد تا Ora ۳ را به ۹۲ کشور دیگر در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، شمال آفریقا، آفریقای جنوبی، استرالیا، اوراسیا و منطقه آسه‌آن معرفی کند. بازه قیمتی Ora ۳ از حدود ۱۴۶۰۰ دلار آغاز و تا ۱۸۷۰۰ دلار ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن