Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@07:22:21 GMT

رکورد را مربی‌ای دارد که 3 تیم لیگ برتری عوض کرده!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۲۱۱۸

رکورد را مربی‌ای دارد که 3 تیم لیگ برتری عوض کرده!

سرمربی حال حاضر شاهین بوشهر در شرایطی تمام تمرکز خود را روی بقای سخت این تیم قرار داده که رکورد جالب توجهی را در طول یک سال با حضور روی نیمکت تیم‌های لیگ دو، لیگ دسته اول و در نهایت لیگ برتری به خود اختصاص داده است.

به گزارش شریان نیوز،پاشازاده در ابتدای درباره شکست تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان می‌گوید: در مورد بازی باید بگویم تیم ما قبل از این بازی، بازیکنان آسیب‌دیده زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد بازی هم باید بگویم که تیم گل‌گهر کار خاصی انجام نداد زیرا دو گل را خودمان به آنها هدیه کردیم دو گل را هم داور. همچنین باخت ما سنگین هم نبوده زیرا چهار گل خورده‌ایم، دو گل زده‌ایم و اختلافمان می‌شود دو گل.

 

وی با اشاره به اینکه شاهین بوشهر مشکلات زیادی دارد، ادامه داد: این تیم همه جوره مشکل دارد؛ آخر جدول است و قبل از اینکه من به این تیم بیایم مقابل ذوب‌آهن چهار گل خورده بود و باید ابتدا ساختار تیمی شاهین را درست کنیم.

اینکه می گویند ریسک کرده و به شاهین بوشهر آمده ام را قبول ندارم. یک مربی زمانی موفق است که بتواند یک تیم را از پایین به یک سطح ایده‌آل برساند و تفکر من در تیم شاهین روی همین موضوع است.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد ادعای افشین ناظمی مدیرعامل سپیدرود مبنی بر اینکه این مربی بدون هیچ صحبتی این تیم شمالی را ترک کرده، گفت: با ایشان در رختکن صحبت کردم و نمی‌دانم چرا حالا چنین صحبت‌هایی را عنوان می‌کند! ایشان در صحبت‌هایی اعلام کرده که بنده را در دادگاه خواهد دید من هم مشکلی بابت حضور در دادگاه ندارم و به زودی یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد.

سرمربی سابق سپیدرود در مورد اینکه روز بازی سپیدرود در لیگ یک در مصاحبه‌ای گفته بود که تمام تمرکزش روی این تیم است، گفت: الان هم همین جمله را تکرار می‌کنم؛ من بعد از بازی سپیدرود از این تیم جدا شدم.

پاشازاده در مورد اینکه وی رکورددار مربیگری در فصل جاری از حضور در لیگ دو، یک و برتر است، اینطور توضیح داد: من رکوردهای زیادی دارم. فوتبال ایران همین‌گونه است و در آن اتفاقات عجیب و غریب زیاد می‌افتد. مربی‌ای داریم که همین امسال در لیگ برتر سه تیم عوض کرده است. شغل ما مربیان همین است؛ یک روز هستیم اما از فردایمان خبر نداریم. وقتی مربیان روی شایسته‌سالاری انتخاب نمی‌شوند و همه چیز طبق رابطه است، این اتفاقات هم در آن می‌افتد.
پاشازاده در خصوص اینکه آیا این تیم در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر، گفت: کارمان سخت است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

منبع: شریان

کلیدواژه: شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مشرق، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب