Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: تقریبا از ماه گذشته تمرینات تیم را آغاز کرده‌ایم و بدون وقفه پیگیری می‌کنیم. شرایط تیم و بازیکنان خوب است. منتظر تصمیم نهایی فدراسیون هستیم تا برنامه‌های مسابقات را اعلام کند و ما بر اساس اعلام فدراسیون، برنامه ریزی دقیق تری برای ادامه تمرینات انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره حضور دو تیم جدید در رقابت های لیگ برتر و ۱۴ تیمی شدن مسابقات گفت:  باید دید این تیم ها بر چه اساسی وارد مسابقات خواهند شد و چه بازیکنان و امکاناتی در اختیار دارند. برخی از تیم ها در حال حاضر با ۱۲ تیمی شدن رقابت‌ها  با کمبود بازیکن مواجه بودند. بحث کیفیت لیگ برتر مطرح است و باید دید این تیم ها شرایط حضور در سوپرلیگ را دارند یا خیر.

وی گفت: به هر حال مسئولان تصمیم گیرنده هستند. بهتر است فدراسیون هر چه سریعتر برنامه قطعی مسابقات لیگ را اعلام کند چرا که بارها شنیده ایم رقابت ها اواسط شهریورماه برگزار می‌شود اما نمی دانیم تاریخ دقیق برگزاری رقابت ها چه زمانی است. باید هر چه سریعتر تاریخ مشخص شود تا بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

محمدی راد درباره ضرورت کسب مجوز تیم ها پس از قهرمانی در دسته یک برای حضور در سوپر لیگ گفت: امیدوارم لیگ دسته یک قوی تر برگزار شود تا از دل آن بازیکنان و تیم های خوب به لیگ برتر معرفی  شوند. بهتر است یک تیم ابتدا در مسابقات لیگ دسته یک حضور داشته باشد و بتواند پس از قرارگیری در جایگاه مناسب راهی سوپرلیگ شود. حضور در دسته یک باعث می‌شود تیم ها قوی تر شوند و پرقدرت تر در سوپرلیگ حاضر شوند.

کد خبر 4978770 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: رحمان محمدی راد تیم والیبال سپاهان لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور علیرضا بیرانوند فدراسیون والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان رقابت ها لیگ برتر دسته یک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم