Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از انتخاب، روغن نارگیل سال‌هاست که برای مرطوب کردن پوست و مو استفاده می‌شود و حتی به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل می‌کند. با افزودن این ماده به محصولاتی مانند روغن‌های مو، شامپو، نرم‌کننده و حتی لوسیون‌ها یا کرم‌های بدن می‌توانید سلامت خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

سلامت مو

روغن نارگیل به نرم شدن و حالت دادن به مو کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از روغن نارگیل بر روی مو باعث کاهش ریزش در انواع مو می‌شود؛ و از آنجا که این روغن سرشار از اسید لوریک است و به راحتی در داخل ساقه مو نفوذ می‌کند، استفاده از آن به عنوان یک نرم‌کننده روزانه بسیار عالی است.

افزون بر این، روغن نارگیل به افزایش درخشش مو کمک می‌کند. روغن نارگیل به افزایش رطوبت مو کمک می‌کند و به آن جلوه و زیبایی می‌بخشد.

روغن نارگیل رشد مو را تحریک می‌کند و یک روش طبیعی برای کمک به موهای شماست تا عمری طولانی‌تر داشته باشند، ضخیم‌تر باشند و سریع‌تر رشد کنند. ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری که به طور طبیعی در روغن نارگیل وجود دارد، پوست سر را تغذیه می‌کنند و به از بین بردن ترکیب سبوم از فولیکول‌های مو کمک می‌کنند.

شما می‌توانید موهای خشک و آسیب‌دیده را نیز با روغن نارگیل بهبود ببخشید. توصیه می‌شود در فصل تابستان، هنگام شنا یا حضور در آفتاب مستقیم حتما از روغن نارگیل استفاده کنید.

کد خبر 532833 برچسب‌ها سلامت مو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سلامت مو روغن نارگیل مو کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور

محمد حسین کاویانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار گمرک در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۰۷ هزارتن پنبه وارد کشور شد.

به گفته او، با توجه به آنکه ۱۰ تا ۱۵ هزارتن محصول از سال قبل در انبارها باقی مانده است، انتظار می رود که تا شهریور ،قبل از ورود محصول جدید به بازار توسط صنعت نساجی خریداری شود.

کاویانی ادامه داد: قیمت کنونی خرید تضمینی هرکیلو پنبه ۳۵ هزارتومان است، درحالیکه بارها اعلام کرده ایم که قیمت خرید پنبه باید ۳ تا ۳‌.۵ برابرنرخ خرید تضمینی گندم باشد تا برای کشاورزان صرفه اقتصادی داشته باشد، در غیراین صورت به سبب هزینه های بالای کاشت، داشت و برداشت کشاورزان به سمت زراعت دیگر محصولات نظیر چغندر و شالی می روند.

مدیر عامل صندوق پنبه با اشاره به راهکار خودکفایی پنبه افزود: با توجه به آنکه پنبه یکی از محصولات استراتژیک محسوب می شود، از این رو وظیفه دولت است که حمایت های لازم را از زراعت این پنبه انجام دهد به طوریکه همانند کشورهای تولیدکننده پنبه یارانه تخصیص دهد.

به گفته او، براساس برنامه ریزی وزارت جهاد امسال سطح زیرکشت پنبه باید به ۱۱۷ هزارهکتار برسد، درحالیکه برآورد می شود که حداکثر به ۸۵ هزارهکتار برسد.

کاویانی با بیان اینکه سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی است، گفت: بنابر آمار تولید پنبه جوابگوی ۵۰ درصد نیاز صنعت نساجی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان