Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ماسک N۹۵ برای استفاده عموم از امروز به قیمت ۶۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان در داروخانه‌های استان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

تورج شیرزادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: ماسک یکی از ابزارهایی است که از طرف سازمان بهداشت جهانی و تمام متولیان امر سلامت توصیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قابلیت حفاظتی ماسک توسط ارگان‌های مربوطه به تأیید رسیده است عنوان کرد: میزان بازدارندگی ماسک در مقابل کرونا بیش از 90 درصد است.

شیرزادیان گفت: در استان کرمانشاه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها انجام شد به طوری که چهار تولیدکننده ماسک N95 و اخیرا N99 تولید کرده‌اند و یکی از تولیدکنندگان از طرف سازمان‌های مربوطه از جمله انرژی اتمی مورد ارزیابی قرار گرفتند و سرتیفیکیت ماسک N99 برای استان صادر شد.

وفور ماسک در قزوین/ ماسک فیلتردار کرونا را در فضا منتشر می‌کندروزانه 140 هزار ماسک در استان قم تولید می‌شودانتقاد از توزیع ماسک در سوپرمارکت‌‌ها/از ابتدای شیوع کرونا یک عدد ماسک با قیمت دولتی به داروخانه‌ها ندادند

وی افزود: این ماسک برای حفاظت کادر درمان از جمله متخصصان و کادر بهداشت و درمان در بخش‌های ویژه کرونا و آی‌سی‌یو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیرزادیان بیان کرد: برای استفاده عموم مردم نیز اقدامات مناسبی انجام شده است به طوری که چهار تولیدکننده ماسک سه لایه صنعتی در استان وجود دارد که ظرفیت تولید بیش از 300 تا 400 هزار ماسک را دارند و در کنار آن واحد‌های شبه‌خانگی نیز فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه اکنون نگرانی بابت تولید ماسک به شرط تأمین مواد اولیه نداریم گفت: ماسک N95 با ترکیب چهار و پنج لایه در استان از امروز با مبلغ 6500 تا 7000 تومان در دسترس عموم در داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر تجهیزات پزشکی علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: برای ماسک سه لایه نیز با توجه به قیمت‌گذاری جدید حداکثر قیمت 1550 تومان است.

انتهای پیام /832/ش

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... بیش از ۶۰ درصد قمی‌ها از ماسک استفاده می‌کنند/ غربالگری بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر روزانه ۳۰ هزار ماسک تحویل مراکز بهداشتی استان مازندران می‌شود جریمه‌ای ۲۰۰ دلاری برای عدم استفاده از ماسک در استرالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان کرمانشاه داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان

عدیل سروی زرگر، رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در استان گیلان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه با بیان اینکه امسال قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده است، افزود: توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور تصریح کرد: امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با اندکی تأخیر در گیلان انجام شده است.

به گفته سروی زرگر، نوغانداران برای دریافت تخم نوغان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر هر روز به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندر انزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.

او همچنین گفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها هم برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه پیش بینی شده نوغانداران امسال ۵۶۰ تن پیله‌ تر ابریشم برداشت کنند، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌ تر به بازار عرضه کردند.

منبع: صدا وسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان