Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه ایرنا، بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در این هفته از مسابقات، «بیژن حیدری»، بازی تیم‌های شهر خودرو و تراکتور را سوت می زند و سعید قاسمی، حمید سبحانی و سید علی اصغر مومنی، کمک‌های وی در امر قضاوت مسابقه خواهند بود.

ابوطالب طاهریان نیز به عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «علی صفایی»، داور بازی تیم های ماشین سازی و گل‌گهر سیرجان خواهد بود که حسن یوسفی، محمدعلی پورمتقی‌ و سعاد وفاپیشه او را در امر قضاوت کمک خواهند کرد و ناظر بازی نیز حاتم بک پور خواهد بود.

دیدار دو تیم شهر خودرو و تراکتور در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، از ساعت ۲۰:۱۵ روز پنجشنبه (دوم مردادماه) در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار می شود و تیم ماشین سازی نیز همزمان با این دیدار در ورزشگاه شهید سلیمانی، میزبان تیم گل‌گهر خواهد بود.

تیم تراکتور هم اکنون با ۴۴ امتیاز در رده دوم و ماشین سازی نیز با ۲۷ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارند.

تراکتوری ها در صورت برنده شدن در بازی بیرون از خانه مقابل شهر خودرو، شانس خود را برای تثبت جایگاه شان به عنوان تیم دوم جدول بیشتر می کنند.

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال فوتبال تراکتورسازی ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.استقلال با این نتیجه ۵۴ امتیازی شد و کماکان صدرنشین است، اما چشم انتظار نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان است، در صورتی که برنده آن بازی پرسپولیس باشد صدر جدول به این تیم می‌رسد. تراکتور هم ۴۱ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول باشد.

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی و زبیر نیک نفس (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (۴+۹۰- سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۷۷- مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (۶۴- امیرحسین حسین‌زاده). 

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صابر حردانی (۴+۹۰- جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند (۸۸- امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۸۲- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست بازی پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد و استقلال بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. در نیمه دوم و به خصوص در دقایق پایانی تراکتور بیشتر مالکیت توپ را در کنترل داشت و آبی‌پوشان بیشتر دفاع می‌کردند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر