Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: ۱۷ دستگاه مانیتورینگ آنلاین علائم حیاتی و دستگاه سانترال (مرکزی) در بخش عفونی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان نصب و راه اندازی شد این دستگاه برای بیماران بخش عفونی ضروری است.

محمدرضا شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بخش عفونی این مرکز با استفاده از کمک‌های خیرین و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان به ۱۷ سیستم مانیتورینگ آنلاین علائم حیاتی بیماران بستری و دستگاه سانترال مجهز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش خیرین سلامت در تجهیز بخش عفونی، افزود: برای تجهیز و راه اندازی این دستگاه‌ها، خیرین سلامت شهرستان کاشان هزینه خرید یک دستگاه سانترال مرکزی و هفت عدد مانیتورینگ را پرداخته‌اند و مابقی از محل اعتبارات بیمارستان و دانشگاه هزینه شده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: این دستگاه برای نمایش علائم حیاتی بیمار مانند کنترل ضربان و ریتم قلب، تعداد و نوع تنفس، فشار خون، درجه حرارت بدن و میزان اکسیژن خون شریانی به طور مستمر به کار می‌رود و اطلاعات مربوطه را بر روی صفحه نمایش بالای سر بیمار و ایستگاه پرستاری نشان می‌دهد و در شرایط نامطلوب بیمار هشدارهای لازم را به تیم درمانی می‌دهد تا به اقدامات لازم به موقع برای بیمار انجام شود.‌

کد خبر 434745

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان بیماری های عفونی کرونا ویروس درمان بیماران بیماران مبتلا به کرونا خیرین سلامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان شهید بهشتی کاشان علائم حیاتی بخش عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۷۰ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بهداشت و درمان منطقه کاشان محقق شد.

کوروش ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: از ۷۰۰ میلیارد ریال مصوبات سفر رئیس‌جمهور به منطقه کاشان ۵۰۰ میلیارد ریال محقق شده است.

وی افزود: این مبلغ برای تجهیز و بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل مصوب شده که تاکنون حدود ۷۰ درصد آن محقق شده است و به زودی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل غیراستاندارد است، خاطرنشان کرد: کمبود تخت و فضای درمانی در آران و بیدگل موضوع مهمی است که ضرورت بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) را دو چندان کرده است.

ساکی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان جزو بیمارستان‌های فرسوده منطقه به شمار می‌آید که ۸۰ درصد تجهیزات آن از بین رفته است، تصریح کرد: این بیمارستان معین شمال استان اصفهان محسوب می‌شود و بار درمانی شهرهای اطراف را علاوه بر منطقه به دوش می کشد و سال گذشته به ۲۵۲ هزار بیمار خدمت‌رسانی کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های درمانی منطقه کاشان بیمارستان بقیه‌الله است که عملیات اجرایی آن حدود پنج سال پیش کلید خورده است، اما با پیشرفت کندی که دارد مشمول مصوبات سفر نشد و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا این مرکز در خدمت درمان منطقه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص راه‌اندازی مجدد «سی تی اسکن» بیمارستان نقوی گفت: با توجه به اهمیت این دستگاه در تشخیص و درمان بیماری‌ها، پس از شناسایی قطعه معیوب با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مالی از محل درآمد موقوفات مرحوم حاج محمد صادق نقوی، قطعه مورد نیاز به قیمت پنج میلیارد ریال تهیه و توسط شرکت پشتیبان روی دستگاه نصب و راه‌اندازی شد.

ساکی افزود: واحد سی تی اسکن این مرکز با پذیرش روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار، آماده ارائه خدمات به بیماران با تعرفه دولتی است.

کد خبر 749393

دیگر خبرها

  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان