Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کمپانی وارنر برادرز فیلم «تنت» نولان را از تقویم اکرانش حذف کرد.

با حذف «تنت» از فهرست اکران، یک حفره بزرگ در صنعت اکران سینماهای جهان ایجاد می‌شود آن هم در شرایطی که سینماها انتظار داشتند با شروع به کار مجدد در اواخر تابستان بتوانند با نمایش این فیلم علمی-تخیلی مردم را به سینماها بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هنوز این اطمینان وجود ندارد که چه زمانی سینماهای جهان می‌توانند با اطمینان از تامین سلامت مردم دوباره کار خود را از سر بگیرند، این تصمیم مشکلاتی برای هالیوود که قصد دارد سینما رفتن را دوباره احیا کند، ایجاد می‌کند.

«تنت» به صورت برنامه‌ریزی شده و در اصل قرار بود ۱۷ جولای (۲۷ تیر) راهی سینماها شود، اما بعد اکرانش عقب افتاد و به ۳۱ جولای منتقل شد و بعد دوباره تا ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) نمایش آن به تعویق افتاد. حالا اما دیگر اصلاً معلوم نیست که این فیلم چه زمانی می‌تواند در سالن‌های سینما به مخاطبانش خوشامد بگوید، هرچند استودیو برادران وارنر گفته انتظار دارد بلافاصله تاریخ اکران جدید این فیلم را اعلام کند.

توبی امریک مدیر کمپانی برادران وارنر با صدور اطلاعیه‌ای گفته است: ما تاریخ اکران جدید فیلم «تنت»؛ فیلم به تمامی اوریجینال و درگیرکننده کریستوفر نولان را بلافاصله اعلام می‌کنیم.

وی افزوده است: هدف ما در این روند این است که اطمینان داشته باشیم بالاترین تاثیر و موفقیت را برای فیلم‌هایمان تامین کرده‌ایم و در عین حال آماده هستیم تا در زمانی که سینماها می‌توانند با نهایت امنیت میزبان مخاطبان شوند، از همکاران سینمادار خود حمایت کنیم.

در عین حال این احتمال می‌رود که کمپانی برادران وارنر پیش از اکران این فیلم در آمریکا، در صورت تامین شرایط نمایش، در کشورهای دیگر زودتر اقدام به اکران «تنت» کند. هرچند آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار سینما است، اما سینماهای جهان نیز تلاش دارند تا با بازگشایی مجدد سینماهایشان دوباره وارد این بازار شوند.

امریک در حالی که افزوده است گسترش پاندمی آن‌ها را وادار به تغییر تاریخ اکران فیلم‌ها می‌کند، گفته است: ما «تنت» را به صورت سنتی همزمان در سراسر دنیا اکران نمی‌کنیم و برنامه‌های بازاریابی و پخش خود را بر این اساس تنظیم کرده‌ایم.

این در حالی است که فرماندار کالیفرنیا ۱۳ جولای اعلام کرد فعلاً اجازه بازگشایی سینماها را نخواهد داد و فرماندار نیویورک هم تاریخ بازگشایی سینماهای این ایالت را به تعویق انداخت.

کد خبر 4979198

منبع: مهر

کلیدواژه: کریستوفر نولان اکران فیلم خارجی تعطیلی سینماها شیوع کرونا ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما شبکه سه سیما انیمیشن شیوع کرونا سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • وضعیت ورزشگاه وطنی قبل از جدال سرنوشت ساز / فیلم
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است