Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@20:53:05 GMT

صحبت‌های رونالدو پس از ثبت رکوردی تاریخی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۳۰۳۸

صحبت‌های رونالدو پس از ثبت رکوردی تاریخی

مهاجم تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید رکوردها همیشه مهم هستند اما مهمترین چیز در فوتبال پیروزی تیم است.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو که بامداد امروز (سه‌شنبه) در برتری 2 بر یک یوونتوس مقابل لاتزیو در هفته سی‌وچهارم سری A ایتالیا، هر دو گل بانوی پیر را به ثمر رساند و ضمن نزدیک‌تر کردن یوونتوس به نهمین قهرمانی متوالی‌اش در این رقابت‌ها، خود نیز تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد که در سه لیگ، سری A، لالیگا و لیگ برتر انگلیس حداقل 50 گل زده است، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: رکوردها همیشه مهم هستند اما مهمترین چیز پیروزی تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیمی فوق‌العاده هستیم و این را در این بازی یک بار دیگر نشان دادیم، اگرچه ما همیشه می‌خواهیم پیشرفت کنیم و به سطحی بالاتر برسیم.

بیشتر بخوانید:

رونالدو رکوردی تاریخی را به‌نام خود ثبت کرد

برنده پنج توپ طلا که با گلزنی‌های خود مقابل لاتزیو شمار گل‌های این فصل خود در سری A‌ را به عدد 30 رساند تا با چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو که او نیز در این بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، به طور مشترک پیشتاز کورس آقای گلی سری A شوند، در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: این چیزها زیباست اما جایزه کاپوکانونیره (جایزه بهترین گلزن سری A) فرایندی طبیعی است که در نتیجه گلزنی‌ بابت کسب پیروزی برای تیم در بازی‌ها به دست می‌آید.

رونالدوی 35 ساله که حالا در کمترین تعداد بازی ممکن (61 بازی) به رکورد 50 گل‌زده در سری A دست یافت و شمار گل‌های زده خود در فصل جاری سری A را به 30 گل در 30 بازی رساند، در پایان تأکید کرد: ما می‌دانستیم که بازی خیلی سختی مقابل لاتزیو خواهد بود، تیمی که فصل فوق‌العاده‌ای داشته است اما از طرفی دیگر می‌دانستیم که این فرصت خوبی است تا در خانه به پیروزی برسیم و حالا بابت کسب این پیروزی خیلی خوشحالیم. چهار بازی دیگر باقی مانده و نمی‌توانیم مرتکب اشتباه شویم چون می‌دانیم سری A چقدر دشوار است. به هر حال تیم عالی کار می‌کند.

شاگردان مائوریتزیو سازی پنجشنبه شب در بازی بعدی خود باید در خانه اودینزه به میدان بروند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم کریستیانو رونالدو لاتزیو یوونتوس سری A ایتالیا رکورد فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!

به گزارش همشهری‌آنلاین کریستیانو رونالدو یک هت‌تریک دیگر به کوله‌بار هت‌تریک‌هایش اضافه کرد و فاصله‌اش را با ۹۰۰‌گل رسمی در دوران حرفه‌ای به ۱۰گل کاهش داد. در پیروزی ۶بر صفر النصر مقابل الوحده تعداد گل‌های کریس رونالدو به عدد۸۹۰ رسید. او درباره احتمال رسیدن به گل شماره۹۰۰ گفته است: «من همیشه می‌گویم، اعداد به‌طور طبیعی به‌دنبالم می‌آیند، بنابراین من اعداد را دنبال نمی‌کنم، آنها می‌آیند.» بازی بعدی او با النصر پنجشنبه همین هفته در ورزشگاه الاول پارک مقابل الخدود است. احتمالا گل‌های بعدی هم در راه خواهند بود.

این یک هت‌تریک کامل بود؛ یک گل با پای راست، یک گل با چپ و یکی با سر. این دومین باری بود که او موفق می‌شد هت‌تریک کامل انجام دهد. مسی این کار را تاکنون انجام نداده است.

این شصت‌وششمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای رونالدو بود؛ ۳هت‌تریک در منچستریونایتد، ۴۴بار در رئال‌مادرید، ۳بار در یوونتوس، ۶تا در النصر و ۱۰بار در تیم ملی پرتغال.

تعداد هت‌تریک‌های کریستیانو ۵۵تا، پوکرها (۴گل در یک مسابقه) ۹تا، گلات‌ها (۵گل در یک بازی) ۲تا.

رونالدو طی ۷‌بازی اخیرش و در ۳۹سالگی، ۳بار هت‌تریک کرده است. نکته اینکه مسی در ۴سال اخیر با پیراهن تیم‌های باشگاهی یک‌بار هم موفق به انجام این کار نشده.

او در تمام رقابت‌های این فصل در ۵۲‌بازی موفق شده ۵۲گل به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو به چهارمین بازیکن خارجی تبدیل شد که بیش از ۵۰گل با پیراهن النصر در تمام رقابت‌ها به ثمر می‌رساند.

آمار کریستیانو رونالدو در النصر؛ ۶۵‌بازی، ۵۹گل و ۱۴پاس‌گل.

برترین گلزنان فصل ۲۴-۲۰۲۳؛ رونالدو (۵۲)، امباپه (۴۹) و هری کین (۴۸).

رونالدو اختلاف گل‌هایش را با میتروویچ به ۱۰تا افزایش داد؛ ۳۲گل در برابر ۲۲گل. در جدول پاس‌گل هم فقط ریاض محرز (۱۱) از رونالدو (۱۰) بیشتر پاس گل داده.

با ۲ گل دیگر، رکورد بیشترین تعداد گل در یک فصل لیگ عربستان هم به رونالدو خواهد رسید.

رونالدو در این فصل در به ثمر رسیدن ۶۶گل تأثیرگذار بود تا با عبور از امباپه با ۶۵ (گل و پاس‌گل) رکورددار این فصل فوتبال جهان باشد.

کد خبر 849564 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها فوتبال کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر